Facebook Google+ Twitter

Ranking polskich i zagranicznych sklepów bieliźnianych

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2011-02-15 12:30

O obsługę klienta najlepiej dbają Czesi, w budowaniu lojalności przodują Węgrzy, a w prezentacji sklepu wygrywają Litwini – to wnioski, jakie można wysunąć na podstawie badania mystery shopping przeprowadzonego przez ISC.

Od 25 listopada 2010 roku do 2 stycznia 2011 roku INTERNATIONAL SERVICE CHECK przeprowadziło międzynarodowe badanie salonów najbardziej znanych marek bieliźnianych. Pod lupą tajemniczych klientów znalazły się placówki sklepów mieszczących się w dużych i średnich miastach dziewięciu europejskich krajów (Bułgaria, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Polska, Rumunia, Słowacja, Węgry). Łącznie klienci przeprowadzili 192 badania, w tym aż osiem marek przebadano w ujęciu międzynarodowym.

- Polska: 48 badań w 12 sieciach (Atlantic, Calzedonia, Donna, Esotiq, Etam, Gatta, Intimissimi, La Vantil, Lanoro, Marilyn, Triumph, Veneziana)
- Bułgaria:
25 badań w 7 sieciach (Bril, Cesar&Cleopatra, Flirt, Golden Point, New Silhouette, Seven Seconds, Triumph)
- Czechy: 32 badania 8 marek (Atlantic, Bepon, Calzedonia, Etam, Intimissimi, Linia, Timo, Triumph)
- Estonia: 4 badania 1 marki (Triumph)
- Litwa: 12 badań 3 marek (Lauma, Miglė, Triumph)
- Łotwia: 16 badań w 4 sieciach (Donna B.C., Lauma, Triumph, Veļas Pasaule)
- Rumunia: 24 badania 6 marek (Etam, Gatta, Golden Point, Jolix, Mondex, Triumph)
- Słowacja: 11 badań 3 marek (Bepon, Golden Point, Lamarc)
- Węgry: 20 badań 5 marek (Aranypók, Calzedonia, Intimissimi, J.Press, Triumph)

Z uwagi na charakter badania 94,8 proc. tajemniczych klientów stanowiły kobiety (w Polsce 100 proc.). Najliczniejszą grupą wiekową biorącą udział w badaniu były osoby w wieku między 25. a 35. rokiem życia (ogółem 58,9 proc., a w Polsce 54,2 proc.), osoby między 36. a 45. rokiem życia stanowiły 20,8 proc. badających (w Polsce również 20,8 proc.). 11,5 proc. (w Polsce 8,2 proc.) to osoby poniżej 25. roku życia, natomiast osoby w przedziale wiekowym 46 – 55 lat stanowiły 8,9 proc. wszystkich badających (w Polsce dobrano więcej osób z tej kategorii wiekowej – aż 16,7 proc.).

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.