Kontrowersyjne, ociekające erotyzmem zdjęcia przedstawiają półnagich ludzi w różnych pozycjach. Reprezentanci Kościoła są szczególnie zbulwersowani zdjęciem trzech zakonnic rysujących młodego, nagiego mężczyznę. Autorką fotografii jest Ellen von Unwerth, która wcześniej współpracowała z Dieslem czy Victoria's Secret.
Przedstawiciele klubu fitness tłumaczą, że poprzez zdjęcia chcieli przyrównać ludzkie ciało do piękna sztuki. Zdjęciami chcą zmotywować swoich klientów do dbania o sylwetkę oraz swoje zdrowie. Pokazać, że dzięki uczęszczaniu na zajęcia w Equinoxie mogą wyglądać jak modele uczestniczący w tej sesji.
Jaką reakcję wywołałaby taka reklama w Polsce? Według Marka Gargały, dyrektora zarządzającego agencji Publicis, podobna kampania mogłaby pojawić się w naszym kraju. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że zostałaby ona oprotestowana, a konsekwencją tego byłaby decyzja o jej wycofaniu.
Kampania kosztowała 1,5 miliona dolarów i jest najdroższą w historii tej firmy.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?