Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Reklama na pokuszenie

Marta Jurkiewicz
Marta Jurkiewicz
http://www.mediarun.pl/
Kościół katolicki ma kolejny powód do protestów. Jest nim kampania reklamowa jednego z amerykańskich klubów fitness.

Kontrowersyjne, ociekające erotyzmem zdjęcia przedstawiają półnagich ludzi w różnych pozycjach. Reprezentanci Kościoła są szczególnie zbulwersowani zdjęciem trzech zakonnic rysujących młodego, nagiego mężczyznę. Autorką fotografii jest Ellen von Unwerth, która wcześniej współpracowała z Dieslem czy Victoria's Secret.

Przedstawiciele klubu fitness tłumaczą, że poprzez zdjęcia chcieli przyrównać ludzkie ciało do piękna sztuki. Zdjęciami chcą zmotywować swoich klientów do dbania o sylwetkę oraz swoje zdrowie. Pokazać, że dzięki uczęszczaniu na zajęcia w Equinoxie mogą wyglądać jak modele uczestniczący w tej sesji.

Jaką reakcję wywołałaby taka reklama w Polsce? Według Marka Gargały, dyrektora zarządzającego agencji Publicis, podobna kampania mogłaby pojawić się w naszym kraju. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że zostałaby ona oprotestowana, a konsekwencją tego byłaby decyzja o jej wycofaniu.

Kampania kosztowała 1,5 miliona dolarów i jest najdroższą w historii tej firmy.

Zdjęcia reklamujące Equinox

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto