Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

43595 miejsce

Reklama w prasie? Dziękuję, wolę ulotki

Często spotykamy się z opinią, że reklama w prasie to tylko zbędny zabieg. Najczęściej używany argument to taki, że nie ma sensu się reklamować na łamach gazety, lepiej już rozdawać ulotki.

 / Fot. fot. Marek Bachorski-RudnickiTa opinia chyba świetnie trafia w sedno sprawy. W końcu z ulotek zawsze można zrobić małe ognisko albo zakładkę do książki. Nawet można sobie ją na parkingu zmiąć i rzucić na ziemię w formie "odstresowywacza" po długich zakupach w markecie. A z gazetą, co? No nie da się tak łatwo.

W końcu lepsze są ulotki w formie latających śmieci, w tłumie takich samych ulotek, niż gazeta z jej treścią. Czy przekona kogoś argument, że reklamując się w prasie, wiesz, do kogo trafisz, bo kupno gazety to świadomy wybór grupy czytelników?

Ulotki czytamy z wielką uwagą


Oczywiście, ze tak. I to zawsze. Zarówno wtedy, gdy leżą w stercie na klatce schodowej, zwisają wciśnięte za wycieraczkę lub wciskane są nam w ręce na ulicy. „Czytamy” zawsze i chętnie, poświęcając każdą wolną chwilę. Najczęściej czytamy rękami, szybko je mnąc lub przerabiając na konfetti. Czy to takie w końcu istotne, że w odróżnieniu od ulotek reklama prasowa ma szanse być uważnie przeczytana, bo czytelnik poświęca gazecie niepodzielną uwagę.

Ulotka to dopiero ma zasięg!


No ba! Takie roznoszenie ulotek to dopiero jest efektywne. Cały lokalny parking jest obłożony ulotkami i kilka sąsiadujących bloków. W końcu, co to za argument, że użycie prasy gwarantuje wysoki zasięg, bo jeden egzemplarz gazety czyta wielu czytelników w całej dzielnicy, mieście a nawet kraju.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.