Serwisy takie jak YouTube sprzedają czas reklamowy firmom, których reklamy wyświetlane są bezpośrednio przed wideo.
Przynajmniej jedna firma, producent piwa Anheuser-Busch, wydała w tej sprawie oświadczenie: "Nie mieliśmy świadomości, że nasze reklamy wyświetlane są przed takimi treściami. Mamy ścisłe wytyczne dla naszych partnerów mediowych dotyczące tego kiedy i w jaki sposób mogą wyświetlać nasze reklamy. Pracujemy z YT oraz obsługującym nas domem mediowym Mediacom, by rozwiązać ten problem."
Przedstawiciele YT zapewniają, że usuwają filmy propagujące przemoc. W oświadczeniu napisali: "Mamy wytyczne dotyczące reklam i pracujemy, by reklamy nie stały w sprzeczności z danym wideo, kanałem czy stroną i aby reklamodawcy nie uznawali treści, który poprzedza ich reklama, za nieodpowiednią".
CNN Newsource/x-news
(AIP)
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?