Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

163786 miejsce

Reklamy w podręcznikach szkolnych

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2008-09-07 19:14

Dyrektor generalny włoskiego zrzeszenia przedsiębiorców Maurizio Beretta wysunął pomysł, dzięki któremu można by obniżyć ceny podręczników szkolnych. Polega on na umieszczaniu reklam w książkach. Idea sprawdziła się już w Stanach Zjednoczonych.

By pójść za przykładem Amerykanów trzeba zmienić obowiązujące prawo, a przede wszystkim uzyskać zgodę wydawców. Beretta zapewnił, że jego zrzeszenie zrobi wszystko, by nakłonić ich do zmiany mentalności, co może okazać się niełatwe.

Na rozpoczynający się wkrótce rok szkolny po raz kolejny przygotowano nowe i droższe wydania wielu podręczników, które od poprzednich edycji różnią się niekiedy wyłącznie formatem i liczbą stron. Średnio ich cena w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o kilkanaście procent.

Na propozycję zamieszczania reklam w podręcznikach nie godzi się także centrolewicowa opozycja. Zdaniem minister oświaty w gabinecie cieni Marii Pii Garavaglii, dzieci i młodzież wystarczająco już bombardowane są nimi w telewizji. Jej zdaniem szkoła ma uczyć i wychowywać, a nie zachęcać do zakupów.

Wybrane dla Ciebie:


Tagi:


Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.