Facebook Google+ Twitter

Religia a reklama

W krajach Zachodu, Kościół, widocznie rozczarowany standardowymi sposobami głoszenia swoich religijnych idei, zaczął wykorzystywać reklamę.

 / Fot. ScreenW szczególności w USA zaczęły się pojawiać reklamy billboardowe: „Jeżeli by ewolucja istniała, nasze matki miałyby trzecią rękę” czy „Znużony ciągłym niepowodzeniem? Zwróć się do Boga" itp.

To nie jedyny przykład. Jakiś czas temu w Wielkiej Brytanii pojawiła się reklama na autobusach z cytatem: „Gdy Jezus Chrystus powróci, czy znajdzie on na tej Ziemi ludzi wierzących?” i adresem strony internetowej, na której ogłoszono, że niewierzący będą się smażyć w piekle przez całą wieczność.

Jak informuje portal pult.com.ua, reakcja odwrotna nastąpiła niezwłocznie. Pewna brytyjska dziennikarka wystąpiła z inicjatywą zorganizowania ateistycznej kampanii reklamowej. Organizacje antyreligijne, które zaangażowały się w akcję, miały zebrać od swoich członków po 5 funtów. Na 30 londyńskich autobusach naklejono napis: "Tak naprawdę Bóg nie istnieje. Nie ma się czym przyjmować. Rozkoszujcie się życiem".

W przypadku powodzenia kampanii, znany pisarz-ateista Richard Dawkins obiecał wpłacić 11 tysięcy funtów na dalszy rozwój projektu.

Źródło: novostivi.ru.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.