Facebook Google+ Twitter

Remont szkoły w Konstancinie-Jeziornie na finiszu

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2012-02-21 08:41

W lutym zakończył się kolejny etap remontu budynku Akademii Aktywnej Edukacji Montessori w Konstancinie-Jeziornie. Wszystko wskazuje na to, że już w kwietniu najbardziej uciążliwe prace zostaną wykonane i uczniowie wejdą do nowych klas.

Inwestycja dotyczy całego budynku zajmowanego przez szkołę przy ul. Mirkowskiej w Konstancinie i jego otoczenia, jednak teraz skupia się na wnętrzach drugiego skrzydła. W poprzednim roku prace zakończyły się w pierwszym skrzydle budynku, które jest już wykorzystywany przez szkołę. Wymieniono wszystkie instalacje, wylano nowe podłogi, wyrównano ściany i pomalowano klasy oraz pracownie i korytarze.

Celem remontu jest stworzenie bardzo przyjaznego środowiska do nauki dzieci, dlatego m.in. zamontowano nowoczesne oświetlenie, które nie męczy oczu i jest bezpieczne dla wzroku.

W tej chwili trwają intensywne prace w drugim skrzydle budynku. Mają się tam znaleźć przestronne pracownie lekcyjne, pokój nauczycielski oraz nowa stołówka. "Nasze dzieci spędzają tu większość dnia, a szkoła jest dla nich nie tylko miejscem nauki, ale również zabawy. Stąd też z taką starannością prowadzimy remont, mimo że się przedłużył. Cieszymy się, że prace są na ostatniej prostej" -mówi Izabella Gorczyca z akademii.

Po zakończeniu gruntownego remontu szkoła docelowo ma zostać wyposażona
w najnowszej generacji system komputerowy, który pozwoli uczniom przebywającym w domu, oglądać lekcje na ekranie monitora. "Mam nadzieję, że uda nam się powitać nowy rok szkolny w budynku, o którym marzyli wszyscy uczniowie. Inwestycja, choć czasochłonna i kosztowna ma służyć dzieciom" - dodaje Izabella Gorczyca.

(Joanna Górecka)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.