Facebook Google+ Twitter

Rewolucja na rynku papierowych materiałów reklamowych

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-02-11 09:13

Na polski rynek wkracza Connect To Web® (Webowe Klucze USB oraz Webowe Karty Lojalnościowe USB), czyli wsparcie komunikacji BTL i wysyłkowej. Rozwiązanie umożliwia podłączenie papierowego materiału reklamowego do portu USB komputera.

Rodzina rozwiązań Connect To Web® obejmuje m.in. Klucze Webowe USB, Karty Lojalnościowe USB, foldery USB i ulotki mailingowe USB. Idea Connect to Web łączy tradycyjną formę materiałów BTL (folderów, ulotek lub broszur) z możliwością uzupełnienia komunikacji poprzez dedykowaną treść serwisu internetowego (landing page), do której jest odsyłany posiadacz ulotki. Wejście na landing page odbywa się poprzez podłączenie ulotki do portu USB. Główne wartości dodane rozwiązania to możliwość personalizacji przekazu na dedykowanej stronie internetowej oraz możliwość śledzenia online efektów i zasięgu kampanii. Connect to Web jest rozwiązaniem opatentowanymi z powodzeniem wykorzystywanym na świecie przez setki globalnych marek wśród, których znajdują się m.in.: Audi, BMW, Honda, Michelin, Bayer, BlackBerry, Auchan, AXA, IBM, SAP, REDBULL, ORANGE czy SIEMENS.

Jak to działa?

Connect to Web® to opatentowana możliwość połączenia wtyczki USB z dowolnym papierowym materiałem reklamowym. Odbiorca takiego materiału (ulotki, folderu, wizytówki) może zostać bezpośrednio skierowany na przygotowaną dla niego indywidualną treść multimedialną, do sklepu internetowego lub też programu lojalnościowego online. Rozwiązanie wykorzystuje platformę informatyczno- analityczną, która umożliwia marketerom śledzenie w czasie rzeczywistym przebiegu kampanii pod kątem jej efektywności I zasięgu terytorialnego. Analizy mogą być realizowane zarówno w odniesieniu do pojedynczego papierowego materiału jak również dowolnie zdefiniowanej grupy.


„Rozwiązania Connect To Web® to kolejny krok w ewolucji drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych. Tradycyjny papier w konwencji plug and play został wzbogacony o dodatkową treść, która w odróżnieniu od papieru jest multimedialna i można ją zmienić w każdej chwili już po wyprodukowaniu papierowego materiału reklamowego” – mówi Patryk Jaworski, Menedżer ds. Marketingu i Sprzedaży w OPENMEDIAGROUP.PL. “Odbiorca takiej informacji zostaje przekierownay na landing page automatycznie, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania czy też aplikacji, jak ma to miejsce np. w przypadku stosowania kodów QR. „Dzięki opatentowanemu rozwiązaniu Webowe Klucze USB otwierają natychmiast zakodowany adres URL w domyślnej przeglądar ce użytkownika.” – dodaje Patryk Jaworski.

Webowe Klucze USB mogą być wykonane praktycznie w dowolnym kształcie i kolorystyce. Prostota działania sprawia, że konwersja w postaci pozytywnej odpowiedzi adresatów wrasta do poziomu18% 25% (w niektórych przypadkach dochodzi do 40%).

Rozwiązania Connect To Web® dostęne są w Polsce od początku grudnia 2013 r. Wyłącznym dystrybutorem na terenie kraju jest OPENMEDIAGROUP.PL. Szczegółowe informacje oraz prezentacja multimedialna dostępne są na stronie www.openmedigroup.pl oraz www.connect-to-web.pl
(Patryk Jaworski)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.