Do niedawna Internet traktowano, jak zabawę. Dzisiaj Twitter, Facebook, Google, Youtube zmieniają rzeczywistość. Dobrze dopasowane do strategii jakiejkolwiek firmy media to podstawa jej egzystencji. Przy pomocy Internetu nawet niewielki biznes w niewielkiej miejscowości może dzisiaj świadczyć swoje usługi całemu światu.
Superblogi, social commerce, geotagowanie, social gaming, czy wyszukiwarki społecznościowe mogą wprawić nieobytego z materią czytelnika w zakłopotanie. Tymczasem wiele osób korzysta z Facebooka, przegląda filmy na Youtube, prowadzi bloga, dodaje posty na Twitterze i gra w gry na Facebooku tworząc internetową rzeczywistość.
Dzisiaj Internet jest bezsprzecznie potęgą. Dzięki niemu realia i promocja biznesu to już nie tylko akademickie podejście do marketingu, znane każdemu studentowi, jako produkt, miejsce, cena i promocja. Dziś, cytując guru marketingu, ta sfera dotyczy doświadczenia, bycia wszędzie, wymiany i edukacji. Bezsprzecznie w umysłach i psychice ludzkiej nastąpiły dzięki temu ogromne zmiany.
Za pomocą Internetu coraz więcej firm szuka rozwiązań na styku psychologii oraz technologii w kontekście, właśnie social media. Obecnie to zjawisko można nazwać społeczną rewolucją w kontekście usług społecznościowych. Konsument ewoluuje, staje się świadomy sposobów rozwiązywania problemów dzięki internetowym narzędziom. Co więcej, zdaje sobie sprawę z siły swojego głosu.
Książka Michała Sadowskiego w sposób bardzo oryginalny przybliża czytelnikowi sferę social media. Mówi o rewolucji, która sprzyja na rynku tym przystosowanym. Wskazuje na skuteczny dialog online i prezentuje wiele możliwości oraz kanałów komunikacji. W dodatku autor omawia po krótce każdą z możliwości dodając coraz bardziej popularne odnośniki do tekstów tzw. QRcode. Za ich pomocą i coraz bardziej popularnego smartfona czytelnik przenieść się może z wymiaru książki w świat interaktywny, gdzie tekst jest ilustrowany np. filmem.
Bez wątpienia nadszedł czas rewolucji. Czas social media. Internet jest medium potężnym, stale ewoluującym i w dużej mierze niezależnym. Wszystko na to wskazuje, że jego znaczenie będzie rosnąć z ogromną siłą wraz ze stale zwiększającym się dostępem do niego i wraz z umiejętnościami i świadomością korzystania z tego zasobu przez użytkownika. Potencjał jest ogromny. To właśnie tutaj dojrzewają biznesy i kształtują się światopoglądy.
Warto sięgnąć po doskonale dokumentującą ten fakt książkę Sadowskiego i zgłębić wiadomości tu zawarte, aby z pełną świadomością podążać za nowymi trendami. Walka o klienta trwa. Za pomocą rewolucji. Rewolucji rozpoczętej właśnie w social media.
Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.
Autor: Michał Sadowski
Tytuł: Rewolucja w social media
Wydawnictwo: Helion
Stron: 215
Data wydania książki drukowanej: 10.12.2012
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?