Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

1147 miejsce

Rozsądne sposoby na szczupłą sylwetkę

To nie restrykcyjne diety są kluczem do wymarzonej, szczupłej sylwetki! Zapomnij więc o głodówkach czy liczeniu każdej kalorii. Najlepiej stosować codzienne zdrowe zwyczaje i odchudzać się z głową. To musi przynieść efekt!

 / Fot. bykstZDROWA KUCHNIA

Pierwszym krokiem do prowadzenia zdrowej kuchni jest zainwestowanie w odpowiednie garnki, dzięki którym będziesz mogła przygotowywać zdrowe potrawy. Do duszenia bez tłuszczu przyda się garnek z grubym dnem, przydatna będzie także patelnia nieprzywierająca. Najbardziej skomplikowane do przygotowania w wersji light jest mięso - trzeba pamiętać aby nie używać za dużo oleju - wskazane jest także usuwanie tych najbardziej tłustych kawałków, natomiast już usmażone lub upieczone trzeba odsączać na papierowych ręcznikach. sposoby na szczupłą sylwetkę

ROZSĄDNE ZAKUPY

Przed wyjściem na zakupy pamiętaj zawsze, aby sporządzić listę rzeczy potrzebnych. Trzymaj się tych ustaleń i staraj się nie wykraczać poza tą listę. Najważniejsze jest, aby nie chodzić na zakupy spożywcze głodnym - badania naukowe wykazały, że wówczas kupujemy więcej słodyczy oraz wędlin. Dla uniknięcia takiego stanu rzeczy warto także najpierw wziąć do koszyka owoce i warzywa - te produkty zazwyczaj są ciężkie i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie będziesz mieć sił, by długo chodzić po markecie.

WSPOMAGACZE

Naturalnym wspomagaczem jest zielona herbata, która ma za zadanie ograniczyć wchłanianie tłuszczu. Warto mieć ją w termicznym kubku i popijać przez cały dzień. Dla poprawy metabolizmu tłuszczu do potraw dodawaj papryczki chili. Największą zmorą w stosowaniu diety są natomiast słodycze - nie da się ich całkowicie wyeliminować, jednak kiedy masz ochotę na ciastko, sięgnij po sorbet lub lody (to najlepsze wersja słodyczy i nie zawiera tak dużo kalorii), możesz także postawić na owoce.

ZDROWY SEN

Im mniej śpimy, tym więcej jemy - taką zależność odkryli niedawno naukowcy. Zadbaj więc o dobry sen, nie siedź do późna w nocy i pozwól się zregenerować organizmowi. Śpij przynajmniej 8 godzin - tylko wówczas będziesz prawidłowo funkcjonować.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.