Ze strony władz miejskich uczestniczyli w nim: Grażyna Dziedzic, prezydent miasta, Adam Nowak, rzecznik prasowy UM oraz Renata Młynarczuk, naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji UM wraz z zespołem pracowników.
Media reprezentowalna spora grupa dziennikarzy prasy, radia, telewizji i portali internetowych.
Renata Młynarczuk opowiedziała o przedsięwzięciach informacyjnych urzędu w minionym roku. Są one imponujące. Ukazało się 52 cotygodniowych Biuletynów Informacyjnych rozsyłanych abonentom droga elektroniczną Niezależnie od tego opublikowano 516 różnotematycznych, poszerzonych informacji prasowych. W aktualnościach ma witrynie UM umieszczono 1282 informacje i komunikaty. Materiały te uzyskały prawie 1 200 000 odsłon. Rzecznik i pracownicy WKSiP odpowiedzieli na 1024 zapytań dziennikarzy. Stronę UM na Facebooku polubiło w minionym roku 1300 nowych internautów.
Poinformowano także o najważniejszych kampaniach promocyjnych i informacyjnych w rodzaju Atrakcyjna Ruda, Atrakcyjna Ruda sposobem na bruda, Czyste mury moje Rudy.
Zdaniem prezydent Grażyny Dziedzic, wszelkie wymienione działania sprzyjają aktywności obywatelskiej mieszkańców miasta, a szczególnie środowisk młodzieżowych.
Dziennikarzy poczęstowano lokalnymi specjałami: kołoczem serowym i chlebem rudzianinem z Piekarni-Cukierni Jakubiec oraz domowym smalcem z Zakładu Przetwórstwa Mięsnego Kuś.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?