Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

162232 miejsce

Rusza kampania "Wiem, co jem"

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2008-09-30 07:34

Warszawa szykuje się do trzeciej edycji kampanii „Wiem, co jem". "Życie Warszawy" ujawnia, że aby doprowadzić do zniknięcia ze sklepików szkolnych czipsów i coli, miasto planuje zmobilizować do wspólnego działania rodziców. Kampania "Wiem, co jem" jest prowadzonej przez miejskie Biuro Edukacji.

- W tym roku Biuro chce przekonać rodziców, że to oni mają wpływ na to, co ich dzieci mogą kupić w szkole. Od tego w dużym stopniu zależy, czy dziecko będzie się zdrowo odżywiało - mówi Alicja Ziarnik z Biura Edukacji.
Od 7 listopada w szkołach, które przyłączą się do akcji, będą między innymi prowadzone konkursy na zdrowe posiłki przygotowywane wspólnie przez dzieci i ich rodziców. Na stronach internetowych szkół mają też pojawić się jadłospisy stołówek. Dzięki temu opiekunowie będą wiedzieć, co jedzą ich pociechy.

Batalia ze szkolnymi sklepikami prowadzona jest też w innych miastach. Radni Tych uchwalili, że dyrektorzy szkół powinni umożliwić dzieciom zakup w szkole świeżych owoców czy kanapek. Z kolei w Poznaniu stawia się na uświadamianie dorosłych i dzieci oraz długotrwałe kampanie edukacyjne.

Więcej na temat kampanii "Wiem, co jem" w "Życiu Warszawy".

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.