Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

44406 miejsce

Ruszy sprawna, telefoniczna obsługa pasażera przy Kolejach Mazowieckich?

"Planujemy uruchomić centrum telefoniczne Kolei Mazowieckich" - powiedziała w programie "Miejski Kurier" rzeczniczka spółki, Donata Nowakowska.

 / Fot. WZ (Overleg  own work, multilicence  http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Roadsign_-_Cellphone.svgObecnie zainteresowani mają dwa numery infolinii KM. Rzecznik spółki przyznaje, że nie działają one sprawnie.

Własne call center, czyli centralę telefoniczną, obsługiwaną przez wiele osób, KM chce otworzyć do końca roku.

źródło: TVN Warszawa

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.