Facebook Google+ Twitter

Ruszy sprawna, telefoniczna obsługa pasażera przy Kolejach Mazowieckich?

"Planujemy uruchomić centrum telefoniczne Kolei Mazowieckich" - powiedziała w programie "Miejski Kurier" rzeczniczka spółki, Donata Nowakowska.

 / Fot. WZ (Overleg  own work, multilicence  http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Roadsign_-_Cellphone.svgObecnie zainteresowani mają dwa numery infolinii KM. Rzecznik spółki przyznaje, że nie działają one sprawnie.

Własne call center, czyli centralę telefoniczną, obsługiwaną przez wiele osób, KM chce otworzyć do końca roku.

źródło: TVN Warszawa

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.