Facebook Google+ Twitter

Ruszyła Mania Odkrywania wydawnictwa Bezdroża

  • Autor usunął profil

  • Data dodania: 2009-05-09 07:59

7 maja wystartowała kampania wizerunkowa wydawnictwa Bezdroża: „Mania Odkrywania”. Główną oś komunikacji stanowi witryna konkursowa dostępna pod adresem www.maniaodkrywania.pl.

Logo / Fot. mania odkrywaniaCelem kampanii Mania Odkrywania jest wzmocnienie i odświeżenie wizerunku marki oraz wypromowanie przewodników znajdujących się w ofercie wydawnictwa.

10 edycji konkursu jest zlokalizowanych w różnych regionach świata (głównie skupiając się na Europie). Uczestnicy konkursu mają za zadanie odkryć nazwę miejsca, do którego prowadzą podane współrzędne geograficzne (szerokość i długość geograficzna) i wskazówki.

Konkurs trwa 40 dni, do 16 czerwca, czyli edycji finałowej. Osoby, które najszybciej rozwiążą zadania konkursowe wygrywają nagrody (przewodniki, rowery, plecaki). Nagrodą główną jest dwuosobowa wycieczka do Chorwacji (szczegóły na stronie Mania Odkrywania).

strona konkursowa / Fot. mania odkrywaniaDodatkowym rozwiązaniem, uatrakcyjniającym zabawę konkursową jest wirtualny kreator animowanych kartek. Aplikacja umożliwia załadowanie własnych zdjęć i spersonalizowanie przygotowanych wcześniej szablonów.

Za kreację i strategię odpowiada krakowska agencja interaktywna Trendmaker

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.