Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

132842 miejsce

Rząd płacił Agorze za artykuły

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2010-03-02 16:39

Wydawca "Gazety Wyborczej" brał pieniądze od Ministerstwa Środowiska za publikowanie tekstów przychylnych resortowi - twierdzi "Press". Według miesięcznika Agora miała wziąć ok. 60 tys. zł. Najpierw pojawiały się teksty - i to pióra znanego dziennikarza Adama Wajraka - a dopiero później podpisywano umowę.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article560753/Rzad_placil_Agorze_za_artykuly.html

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Chyba wcześniej też: link

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.