Facebook Google+ Twitter

Rząd zdecyduje, co i jak wolno reklamować

Rynek reklamy, za sprawą nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, ma niebawem ulec zmianie. Nowela dotyczyć będzie m. in. stosowania product placement i przerywania audycji reklamami

Całkowicie zostanie zakazany product placement, czyli ukryta reklama produktu i eksponowanie go np. w serialach.

Zakazane będzie też przerywanie reklamami programów dla dzieci, religijnych, informacyjnych i dokumentów krótszych niż 30-minutowe.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

A kto widział dokument, czy program religijny krótszy niż 30 minut? Tak czy inaczej wszystkie przepisy można obejść... np. napisy końcowe 25-minutowego programu będą spowolnione, tak by trwały łącznie 5 minut, razem jest 30 min. programu, a że godzinę trzeba będzie zapewnić, to w połowie puści się 30-min. blok reklamowy.

Co do "product placement", to czy naprawdę jest tu ktoś, kto daje się nabierać przez te reklamowe sztuczki? Jak wiedzę z jaką chęcią Chojnicki w Klanie zjada 3 łyżeczki barszczyku z proszku, który mu Elżbieta nalewa, to jeść mi się odechciewa... I co to za reklama?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.