Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

136562 miejsce

"Rzeczpospolita" - obsługa klientów szwankuje

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2010-01-19 07:51

Obsługa klienta w Polsce wciąż szwankuje - wynika z raportu, do którego dotarła "Rzeczpospolita". Firma Vision SecretClient zebrała oceny około 200 tysięcy klientów, którzy po wizycie w sklepie czy salonie usługowym wypełniali ankietę o jakości obsługi.

Oceny wystawione przez klientów są bardzo słabe. Średni poziom zadowolenia z usługi oceniono jedynie na 1,76 w 5-punktowej skali. Wśród branż najwyższe oceny zebrały biblioteki oraz salony SPA czy fitness, a zdecydowanie najgorsze szpitale. Jeśli chodzi o województwa, najgorzej w raporcie wypadło pomorskie, a najlepiej - świętokrzyskie.

Eksperci oceniają, że w Polsce wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia jeśli chodzi o obsługę klienta. Jednak mimo że nie jest najlepiej, i tak odnotowano niewielki, 6-procentowy wzrost średniej punktacji, w porównaniu do 2008 roku. Szczególnie banki i firmy ubezpieczeniowe robią wiele, by poprawić swoje oceny - zauważa "Rzeczpospolita".

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.