Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

80968 miejsce

Saldo na specjalne okazje

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-12-04 10:14

Szykują się ważne zmiany na rynku szybkich pożyczek online. Działalność w Polsce rozpoczęła międzynarodowa instytucja finansowa Tact Group, odnosząca już sukcesy w Finlandii, Szwecji i Danii.

Klienci zainteresowani pożyczaniem pieniędzy w Internecie właśnie uzyskali dostęp do nowego, unikalnego rozwiązania oferowanego przez SALDO. Mogą uruchamiać na stronie Saldo.pl tani limit pożyczkowy, a później nim zarządzać za pośrednictwem ich indywidualnego konta. Jest to rozwiązanie dla wszystkich, którym na co dzień nie brakuje gotówki, ale chcą korzystać z życia intensywniej niż dotąd.

Pierwsze 30 dni gratis, elastyczne zarządzanie limitem pożyczkowym i brak dodatkowych opłat – to wyróżniki oferty, którymi SALDO będzie pozyskiwać polskich klientów, korzystających z pożyczek i chwilówek w Internecie. Odnawialny limit pożyczkowy po promocyjnym, bezpłatnym okresie będzie kosztował równowartość 7.5 % miesięcznie.

Tact Group od 2007 r. jest aktywna na rynku szybkich pożyczek konsumenckich dla klientów indywidualnych. Założona w Finlandii, działa także w Szwecji oraz Danii, a teraz rozpoczyna ekspansję w kolejnych państwach europejskich. W Polsce oferta Grupy jest dostępna pod marką SALDO.

- Obserwując zmiany na rynku w ostatnich latach dostrzegliśmy rosnące wymagania klientów, którzy oczekują szybszych, lepszych i tańszych usług. Tradycyjne banki nie są w stanie w pełni zaspokoić tych potrzeb, dlatego postanowiliśmy zaoferować produkt, który wypełni tę rynkową niszę – mówi Robert Klepner, szef projektu SALDO w Polsce.

Elastyczne pożyczanie

Charakterystycznym rozwiązaniem w ofercie SALDO jest odnawialny limit pożyczkowy – połączenie zalet szybkiej pożyczki i odnawialnego limitu w koncie bankowym. Po utworzeniu konta, klient może samodzielnie ustalać poziom limitu, z którego chce korzystać (w zakresie od 300 do 5 000 zł) i decydować, jaką kwotę pożyczki chce wypłacić w danym momencie. Ma pełną kontrolę nad dostępnymi środkami - może samodzielnie zwiększać lub zmniejszać wysokość limitu.

SALDO oferuje swoje rozwiązanie głównie ludziom młodym, dynamicznym, przyzwyczajonym do korzystania z Internetu, szukającym elastycznych form finansowania. Klienci firmy swoje pokrywają codzienne wydatki, ale potrzebują od czasu do czasu dodatkowej gotówki „na specjalne okazje”. - Ciekawe podróże, weekendowe wypady z przyjaciółmi czy kosztowne hobby często odkładamy na później, tymczasem dzięki SALDO można to zrealizować tu i teraz - mówi Klepner.

W czym oferta SALDO jest lepsza od konkurencji? Nie ogranicza się do oferowania korzystnego pożyczania gotówki wyłącznie przez 30 dni. Koszt limitu po 30 dniach, w porównaniu do konkurencji, jest nawet o 50% niższy. Firma stawia też na przejrzystość oferty – nie ma tu żadnych dodatkowych, ukrytych opłat. Informacja na stronie internetowej zawsze jest ceną ostateczną.

Minimalne ryzyko

SALDO konsekwentnie łączy nowoczesność z odpowiedzialnością. Limit pożyczkowy jest dopasowany do faktycznych możliwości klienta. Choć decyzja zapada błyskawicznie, wiarygodność zdolności kredytowej jest każdorazowo weryfikowana w oparciu o własne zestawienia oraz dane gromadzone w Biurze Informacji Kredytowej (BIK) oraz Biurach Informacji Gospodarczej (BIG). Wszystko po to, aby limit pożyczkowy nie stanowił znaczącego obciążenia budżetu domowego pożyczkobiorcy.

- SALDO nie jest rozwiązaniem dla osób, które zmagają się z chwilowymi trudnościami finansowymi. Ofertę kierujemy do ludzi, którzy mają ciekawe, dodatkowe plany czy marzenia i chcą zrealizować je już teraz, a nie np. poczekać kilka miesięcy – wyjaśnia Robert Klepner.

Ten model biznesowy sprawdził się już w Skandynawii. Tact Group (m.in. z markami Vippi i Laina.com, https://www.vippi.fi/, https://www.laina.com/ ) zanotowała dynamiczny wzrost w sektorze pożyczek online, właśnie dzięki połączeniu łatwości i szybkości obsługi online z bardzo precyzyjnym sprawdzeniem wiarygodności kredytowej klienta.


Kontakt dla mediów:
Edyta Nowicka
Community Manager
BrainJuice Group
Tel. +48 22 855 61 00
E-mail: e.nowicka@brainjuice.pl
(Edyta Nowicka)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.