Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

2871 miejsce

Serwis www.bilety24.pl

Chciałbym poinformować czytelników o zdarzeniu, które miało miejsce niedawno, a którego Usługodawcą był serwis Bilety24.pl.

Chciałbym poinformować czytelników o zdarzeniu, które miało miejsce niedawno, a którego Usługodawcą był serwis https://www.bilety24.pl/. Zakupiłem bilety na świąteczny prezent dla 4 osób na Galę NOWY ROK w TEATRZE WIELKIM. Wielka Gala , 2016-01-03 17:00:00, na który mieli iść Moi Rodzice ze znajomymi. Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia zmarła mi babcia. Wiem, że Moi Rodzice nie skorzystają z tego zaproszenia. Chciałem zatem zwrócić 2 bilety.

Otrzymałem taką odpowiedź z Biura Obsługi Widzów Teatru Wielkiego w Łodzi: "Szanowny Panie. Przykro mi, nie możliwości zwrotu do kasy Teatru biletu zakupionego za pośrednictwem portalu Bilety 24. Z poważaniem, Biuro Obsługi Widzów"

Oto z kolei odpowiedź, którą otrzymałem z serwisu Bilety24.pl:
"Dziękujemy za kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Niestety bilet zakupiony przez internet nie podlega wymianie ani zwrotowi. Reguluje to prawo konsumenta art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827)."

Przykro mi, że nawet w takich sytuacjach losowych zarówno portal Bilety 24 jak też Teatr Wielki w Łodzi nie potrafią wykazać choćby krzty zrozumienia w tej jakże ciężkiej dla nas sytuacji i nie znajdują chęci i możliwości pomocy.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Liczy się kasa. Musisz zabawić się w konika, stanąć pod teatrem i za połowę ceny bilety opchnąć.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.