Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

4125 miejsce

SIG podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klient

„Czas na wakacje” to pierwsza z tegorocznych kwartalnych kampanii promocyjnych, skierowanych do klientów biznesowych firmy SIG.

„Czas na wakacje” to pierwsza z tegorocznych kwartalnych kampanii promocyjnych, skierowanych do klientów biznesowych firmy SIG. Na podmioty zaopatrujące się w materiały budowlane w sieci oddziałów oraz na platformie internetowej czekały atrakcyjne nagrody. Statystyki dotyczące akcji pokazują, że promocje kierowane do klientów biznesowych spotykają się z równie wysokim zainteresowaniem, co te dedykowane klientom indywidualnym.

Klienci sklepów SIG od kwietnia do końca czerwca mogli wziąć udział w wakacyjnej akcji z nagrodami. Dla uczestników przygotowano vouchery na wakacyjne wycieczki oraz nagrody rzeczowe m.in. torby podróżne, lodówki turystyczne i powerbanki. Aby wziąć udział w konkursie należało zarejestrować się na stronie internetowej oraz zrobić zakupy na daną kwotę, wybierając marki objęte promocją.

Ponad 95% zarejestrowanych osób nabyło produkty wchodzące w skład grupy marek promocyjnych. Aż 65% z nich zakwalifikowało się do odebrania jednej z nagród. Za największe zakupy Klientom przysługiwały najcenniejsze nagrody w postaci Voucherów ITAKA na wakacje, a także szereg nagród rzeczowych.

Najpopularniejszymi nagrodami były walizki kabinowe, które można było zdobyć za zakupy za 10 000 zł oraz powerbanki za zakupy na 5 000 zł. Największy pułap obowiązywał na wakacyjne vouchery. Aby zdobyć jeden z nich, należało dokonać zakupów za minimum 60 000 zł. Łącznie przekazano niemal tysiąc nagród.

Tą akcją zapoczątkowaliśmy serię cokwartalnych promocji dla naszych klientów, zaplanowanych na 2017 rok. Po akcji „Czas na wakacje” zainicjowaliśmy „Letnie bonobranie”, w którym Klienci mogą otrzymać bony Sodexo. Obecnie czekamy na jej zakończenie, a na ostatni kwartał planujemy kolejną niespodziankę dla naszych klientów – mówi Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu w firmie SIG.

W grupie docelowej, sprzedaż produktów praktycznie wszystkich promowanych marek do zarejestrowanych uczestników akcji zanotowała wzrost przekraczający 50 % w porównaniu do tego samego okresu w minionym roku. Jest to zauważalna dynamika sprzedaży, która gwarantuje opłacalność takich akcji. Odpowiednio przygotowane, dają korzyści zarówno producentom, sprzedawcom, jak i kupującym.

Partnerami akcji były wiodące marki materiałów budowlanych: Ceresit, Knauf Insulation, Velux, Den Braven, Fermacell, Wkręt-Met, Blue Dolphin Tapes, Prefix.

Wybrane dla Ciebie:


Tagi: sig


Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.