Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

12486 miejsce

Skąd się bierze fenomen fashionistek?

Jak grzybów po deszczu przybywa w internecie blogów o modzie, prowadzonych głównie przez młode dziewczyny. Niektóre z nich biją rekordy popularności. Dlaczego? Szukamy swojego stylu, inspiracji, czy po prostu lubimy oceniać innych?

Sonda

Korzystasz z blogów modowych?

Zacznijmy od teorii. Blog to rodzaj strony internetowej, na której możemy samodzielnie, chronologicznie umieszczać wpisy. Blog modowy natomiast
to taki, gdzie wszystkie posty dotyczą mody i stylu.

Kim zatem są fashionistki? Są to autorki owych blogów, które regularnie zamieszczają zdjęcia swoich stylizacji, przykładowych ubrań, które w danym sezonie możemy znaleźć w sklepach, obowiązujących na zasadzie „must have” czyli to co każda z nas powinna mieć aktualnie w szafie. Czasami też pojawiają się tu luźne informacje dotyczące samych fashionistek. Przedział wiekowy to 15 – 30 lat.

Fashionistki na swoich blogach prezentują różne stylizacje. Tworzą zestawy na co dzień, na uczelnię, do pracy, na spotkanie z rodziną, romantyczną kolację, czy na zabawę. Każdy z nas może znaleźć coś dla siebie i czerpać inspiracje. Są one w pewnym sensie pogotowiem modowym. Wiele z nich nie boi się eksperymentować. Łączą ze sobą różne kolory, style, wzory. Niektóre są ekstrawaganckie, inne stawiają na prostotę. Jedne wybierają elegancję, inne wolą sportowe zestawy. Jednak każdą z nich coś wyróżnia.

Dziewczyny w postach chwalą się swoimi zdobyczami. Ubrania kupują wszędzie: w sieciówkach, markowych salonach, sklepach internetowych, ale i również w second-handach. Pokazują, że chcąc być modnym wcale nie trzeba wydawać fortuny. Wystarczy tylko orientować się w wyprzedażach i mieć na oku dobre sklepy z tanią odzieżą, gdzie można kupić ubrania z drugiej ręki, wcale nie zniszczone a czasami nawet w ogóle nie noszone.

Ostatnio spotkać można się z bardzo negatywnymi opiniami na temat fashionistek. Mówi się, że gdyby nie sponsoring marek i firm reklamujących się dzięki nim, chodziłyby „gołe i wesołe”. Jest w tym trochę prawdy, bo dziewczyny są świetną żywą reklamą. Dostają ubrania od znanych marek w zamian za promocję na blogu. Zapraszane są też na pokazy mody i występują w spotach reklamowych. Uczestniczą również w zakupach organizowanych specjalnie dla nich. Dostają wtedy bon do wykorzystania w danym sklepie, często towarzyszy im znany stylista lub gwiazda telewizyjna. Podczas takich spotkań tworzona jest obszerna pełna fotorelacja, która później umieszczana jest na blogach.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

"Mówi się, że gdyby nie sponsoring marek i firm reklamujących się dzięki nim, chodziłyby „gołe i wesołe”. Jest w tym trochę prawdy, bo dziewczyny są świetną żywą reklamą. Dostają ubrania od znanych marek w zamian za promocję na blogu. ...."

No i tu sie kryje odpowiedź na tytułowe pytanie. A jesli przy okazji młode kobiety uczą się lub nabieraja odwagi modowej - to druga - również dobra strona tego zajęcia.
Oczywiscie pod warunkiem, że rozmiar odzieży nie przekracza 36, ktory wydaje sierozmiarem granicznym. Cała reszta to już piekielne diety, odchudzanie albo...pani Wellman, która ubiera się sama i jest okazem klasycznej Polki w lekko zaawansowanym wieku i noszonej z wdziękiem tuszy.

Komentarz został ukrytyrozwiń

"blog modowy " fajnie brzmi i nic poza tym....

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.