Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

23214 miejsce

Spolszczenia do gier komputerowych

Przeszło 20 proc. ludzie grających w batalii komputerowe wskazuje, iż zarabia powyżej trzecia tys. złotych, kiedy mówimy o pełnym społeczeństwie, liczba powyższa spada do osiem proc. Dużo graczy wskazuje, że batalii komputerowe mają niesłyc

Przeszło 20 proc. ludzie grających w batalii komputerowe wskazuje, iż zarabia powyżej trzecia tys. złotych, kiedy mówimy o pełnym społeczeństwie, liczba powyższa spada do osiem proc. Dużo graczy wskazuje, że batalii komputerowe mają niesłychanie pozytywny wpływ na pracę i realizowane obowiązki. Mówią, iż granie nauczyło ich pracy w grupie, dodatkowo dzięki grom maja lepsza percepcję oraz potrafią więcej zachować w pamięci. To pomaga im w pracy kompetentnej - podkreśla w rozmowie z agencją interaktywną informacyjną Newseria Interes Jacek Dąbrowski, głosiciel prasowy Sapphire Technology na Polskę, fabrykanta kart graficznych.

Podczas gdy pokazują wyniki rozważań przeprowadzonych przez Sapphire Technology, stereotypowy obraz filmowy gracza jako ludzie aspołecznej, spędzającej ciągle przed komputerem nie znajduje potwierdzenia. Naprawdę ci, którzy cenią tego typu rozrywkę, są nawet więcej kamratów niż statystyczny Lach - 9 w sytuacji graczy, 6 w sytuacji całego społeczeństwa.

Dąbrowski dodaje, że gracze mają również pospolite, a nawet lepsze niżeli przeciętne życie rodzinne. Wielu z nich aktywnie uczestniczy w wykonywaniu obowiązków domowych. Gracze mogą się pochwalić nie mówiąc o lepszymi niż normalne zarobkami również jadalną pracą.

‒ Sporo graczy to ręce do pracy z wyższym wykształceniem, pracujący zawodowo na specjalistycznych stanowiskach średniego szczebla, z reguły w dużych firmach - wyjaśnia Dąbrowski. ‒ Jedynie 1 proc. stanowią prezesi ewentualnie kierownicy dużych kategorii. Także dużo ludności pracujący fizycznie zadeklarowało, że gra w gry komputerowe.

Polscy gracze mieszkają zwłaszcza w dużych miasteczkach (powyżej 500 tys. mieszkańców). W pełnym kraju jest ich nawet 13 milion, choć Dąbrowski zastrzega, że ta wielkość uwzględnia osoby nadchodzące dla zabicia terminu na portalach społecznościowych czy telefonach. Modus pokazały również, iż gracze częściej niżeli inni uczestniczą w kulturze - 72 proc. z nich (czyli o czternaście pkt proc. z okładem dla całego społeczeństwa) przeczytało w poprzednim roku książkę na rzecz przyjemności.

Odsetek graczy uczęszczających do kina i muzeów wydaje się również o ok. 10 pkt proc. wyższy niż znosi średnia dla pełnego społeczeństwa.

Wzrost glorii gier to możność na zarobek tak jak dla producentów, a także dla samych graczy. Dąbrowski przypomina, iż polscy producenci walk coraz częściej absorbują swoimi produktami międzynarodowe rynki. Sukces odniosły m. in. „Wiedźmin”, „This War of Mine”, „Lords of the Fallen” natomiast „Zaginięcie Ethana Cartera”.

‒ Gracze są w stanie zarabiać pieniądze. Wideoblogerzy, czyli tak zwani vlogerzy z YouTube i innych architektur, potrafią zgromadzić gigancie społeczności, nawet mln subskrybentów. Oczywiście YouTube gratyfikuje liczbę urodzeń i liczbę odbiorców, więc oni na tym zarabiają. Współtworzą też z rozlicznymi instytucjami, firmami bądź producentami sprzętu aż do grania. Z tegoż tytułu również są gratyfikacje finansowe - wymienia Dąbrowski. http://pl.hackettgame.com znajdziecie tutaj.

Grzmoci, że poza mediami społecznościowymi na graniu można zarobić także dzięki zawodom. Najsolidniejsi w popularne batalii, takie jak „Counter Strike”, mogą na rozgrywkach sportowych zyskiwać nawet kilkadziesiąt 000 złotych miesięcznie.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.