Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

1818 miejsce

Spotkanie z Sarah Boiling - Audience Development

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2011-11-03 17:03

Fundacja Impact oraz Narodowe Centrum Kultury zapraszają na spotkanie: "Audience Development / Rozwój widowni - alternatywa dla edukacji kulturalnej czy nowoczesne upowszechnianie kultury?", które odbędzie się w ramach projektu "Sztuka dla widza - Koncepcja rozwoju widowni – konsultacje i przewodnik dla organizacji pozarządowych" oraz kampanii "Kultura się liczy!".

 / Fot. Spotkanie z Sarah Boiling w Galerii Kordegarda/Materiały prasoweCzym jest audience development?

Rozwój Widowni to marketing sztuki, który wychodzi daleko poza "sprzedaż wydarzeń". Ma za zadanie aktywizować społeczność wokół działań organizacji, budować relacje z publicznością, animować i rozwijać jej zainteresowania. W działaniach na rzecz Rozwoju Widowni chodzi więc o równoległe powiększanie widowni projektów i poznawanie jej potrzeb. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej.

Czas i miejsce:
Poniedziałek 7 listopad 2011 o godz. 18:00
Galeria Kordegarda, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 Warszawa.


UWAGA! Językiem roboczy spotkania będzie język angielski.


Sarah Boiling - wicedyrektor Audiences London (AL), instytucji wspierającej brytyjskie podmioty prowadzące działalność kulturalną w budowaniu szerokiej, stałej i zróżnicowanej publiczności. Sarah, obok swoich bieżących obowiązków, prowadzi i inicjuje liczne projekty, w tym ogólnokrajowy
program banchmarkingowy dla Londyńskich galerii. Jest także profesjonalnym trenerem. Zanim rozpoczęła prace dla AL zajmował się m.in. marketingiem w Tate Gallery i the Barbican.

Spotkanie odbywa się w ramach projektu "Sztuka dla widza - Koncepcja rozwoju widowni – konsultacje i przewodnik dla organizacji pozarządowych". Projekt jest realizowany przez Fundację Impact ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz we współpracy z British Council.

Partnerami projektu są m.in. Instytut Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, TVP Kultura, portal ngo.pl oraz Purpose Przedsiębiorczość w kulturze.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.rozwojwidowni.pl


Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.