Facebook Google+ Twitter

Sukces programu społecznego „Szkoła bez przemocy”

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2007-11-21 13:51

„Szkoła bez przemocy” – program społeczny dzienników Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz Fundacji Grupy TP – otrzymał główną nagrodę w konkursie branży public relations Złote Spinacze 2007 w kategorii kampania edukacyjna.

Wczoraj, 20 listopada, w trakcie uroczystej Gali na PR Forum organizatorzy programu społecznego „Szkoła bez przemocy” odebrali statuetkę Złotego Spinacza, najważniejsze wyróżnienie w polskiej branży public relations.
Program „Szkoła bez przemocy” jest prowadzony przez dzienniki Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz Fundację Grupy TP od kwietnia 2006. Realizatorem projektu jest agencja PR profile. Program został przygotowany w odpowiedzi na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Głównym celem Programu jest uświadomienie problemu przemocy, pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że nie trzeba się na nią godzić.

Prócz podniesienia świadomości zjawiska, Program zapewnia szkołom narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym same mogą rozpocząć walkę z problemem. Program skierowany jest do szerokiej opinii publicznej, szkół – uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem – przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.

Do drugiej edycji programu, która rozpoczęła się w październiku 2007 zgłosiło się prawie 5 000 szkół, co stanowi 15% szkół w Polsce. W pierwszej edycji programu udział wzięło ponad 3 000 szkół.

Ambasadorem inicjatywy jest znana i ceniona aktorka filmowa i teatralna Gabriela Kownacka. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem objął Prezydent RP Lech Kaczyński.

To nie pierwsza nagroda dla „Szkoły bez przemocy”. W bieżącym roku program otrzymał nagrody główne w dwóch prestiżowych, międzynarodowych konkursach branży PR – SABRE oraz IPRA Golden Awards 2007.

Organizatorem Konkursu Złote Spinacze jest Związek Firm Public Relations w Polsce. Złote Spinacze to jedno z największych wydarzeń w polskiej branży PR. Celem konkursu jest podnoszenie standardów i zwiększanie profesjonalizmu branży PR poprzez promowanie najlepszych projektów realizowanych w kraju.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

  • Autor usunął profil
  • 22.11.2007 13:19

szkoła bez przemocy - to całkiem ładne plakaty, którymi wykleja się ściany, poza tym nic, problemy wcale się nie kończą

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.