Facebook Google+ Twitter

Św. Krzysztof; Reklama czy antyreklama mBanku

W kampanii reklamowej mBanku pojawił się św. Święty Krzysztof, gdyż to On ma być symbolem Gwarancji Najniższej Ceny na ubezpieczenia komunikacyjne. Kupując polisę w mBanku klient nigdzie nie znajdzie już niższej ceny. Dlaczego nie znajdzie?

http://www.wiadomosci24.pl/uzytkownik/material/dodaj_artykul.html#
 / Fot. nachwaletrojcyswietej.pl
Święty Krzysztof, zatrudniony w reklamie mBanku, zapewnia szanownych klientów, że za polisę zakupioną właśnie w tym banku zapłacą najniższą stawkę. By wzmocnić swą ofertę mBank zwróci różnicę ceny, jeżeli klient znajdzie tańszą ofertę. Myślę, że jest to wspaniała reklama, ponieważ rzeczywiście żaden klient nie znajdzie tańszej oferty. Każdy klient woli zapłacić więcej i nie korzystać z oferty banku, którego ubezpieczenia reklamuje taki patron?

Według podań ludowych Święty Krzysztof, był tak jak obecnie mBank, olbrzymem który przenosił pielgrzymów przez rzekę. Św. Krzysztof przenosił, lecz np. Charon przewoził przez Styks dusze zmarłych osób w drodze do krainy zmarłych. Św. Krzysztof jest przecież patronem kierowców, lecz na wschodzie jest patronem dobrej śmierci.

Dziwny jest ten bank którego jeden patron dobrej śmierci oferuje kierowcom polisy ubezpieczeniowe, a drugi patron który patronuje temu bankowi to św. Piotr, oferujący klucze do bramy niebieskiej. Kto kupi tak reklamowaną polisę?

Gdy dodamy do tego fakt, że św. Krzysztof jest jednym z Czternastu Świętych Wspomożycieli których kult jest związany z epidemią dżumy, zwaną czarną śmiercią. Jeżeli zapamiętamy, że św. Krzysztof jest w towarzystwie Czternastu Świętych Wspomożyciel, czyli np; pomocnej w godzinie śmierci i utrapieniu św. Barbary, patrona od nagłej śmierci i bólu gardła św. Błażeja, św. Dionizego chroniącego od bólów głowy, którego atrybutem jest ucięta głowa, to się nie dziwię, że wybierają innych świętych.

Czy klient wybierze polisę banku, w którym zamiast konkretnej życzliwej usługi jest św. Krzysztof , kolega św. Erazma patrona ludzi (klientów) doznających wielkich bólów fizycznych w tym banku?

Może każdy klient mBanku powinien schronić się pod skrzydła św. Cyriaka, patrona chroniącego go od opętanie reklamą tak "cudownego i świętego" produktu, jak polisa mBanku. Święty Cyriaku chroń nas przed taką "świętą" polisą?

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.