Facebook Google+ Twitter

Świat zobaczy nowy obraz Polski

  • Źródło: Polska
  • Data dodania: 2008-09-26 11:29

Pod koniec września ruszy kampania wizerunkowa Polski w amerykańskiej stacji telewizyjnej CNN.

Nasz kraj ma być promowany na dwa sposoby. Po pierwsze: jako ważny punkt na turystycznej mapie Europy. A po drugie: wiarygodny partner gospodarczy i dogodne miejsce dla inwestycji. W tym samym czasie w CNN pojawią się oddzielne reklamy polskich miast - Gdańska, Warszawy i Łodzi - oraz warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

W spotach migawki z Polski pokazywane są oczami zagranicznego biznesmena, który przylatuje do naszego kraju. W Warszawie zwiedza Łazienki i spaceruje Nowym Światem, Morze Bałtyckie ogląda z plaży na Helu, w Tatrach odpoczywa, siedząc na kamieniu nad Morskim Okiem, a potem leci na paralotni nad Podhalem. Pojawią się także kadry z Łodzi, Wrocławia i Krakowa. - Reklama ma spokojne tempo, ma być oddechem dla widza telewizji informacyjnej - zdradza Michał Nykowski, ekspert ds. promocji z Polskiej Organizacji Turystycznej. Całość uzupełnia muzyka Fryderyka Chopina.

To będzie jedna z największych kampanii promujących Polskę. Spoty powstają na wspólne zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskich Linii Lotniczych LOT i Polskiej Organizacji Turystycznej. Według nieoficjalnych informacji kampania ma kosztować ok. 0,5 mln dol. (1,2 mln zł).

Więcej na stronach Polska.

Zapowiedź serii programów o Polsce w CNN znajdziesz tutaj (najpierw nagranie po angielsku, potem po polsku).

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.