Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

50930 miejsce

Tańsze książki. Jak wydawnictwa walczą o klientów

  • Źródło: Polska
  • Data dodania: 2006-07-02 10:52

Polacy rzadko sięgają po książki, a wydawcy i księgarze prześcigają się w nowych formach zachęcenia czytelników do odwiedzenia księgarń. W dużych miastach powstają księgarnio-kawiarnie.

Jednym z przykładów jest Wydawnictwo Naukowe PWN, które wprowadza na wakacje promocję „Happy Hours” ( książki będzie można kupić o 25 procent taniej ) .
Według różnych badań książek w ogóle nie czyta około 40-45 proc. Polaków. W ubiegłym roku tylko czterech na dziesięciu Polaków kupiło przynajmniej jedną książkę, w tym podręcznik szkolny. Dlatego w sprzedaży książek coraz częściej stosuje się metody wykorzystywane w promocji filmów - takie jak nocne premiery czy dołączanie płyt kompaktowych.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Książki w polskce mają cięszko !

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.