Facebook Google+ Twitter

Targi reklamy i poligrafii pełne nowości

Tysiące profesjonalistów z branży reklamowej i poligraficznej zaprezentowało lub obejrzało nowości rynkowe w tym zakresie. 21 kwietnia na Międzynarodowych Targach Poznańskich rozpoczęły się targi Euro-Reklama GIFT EXPO, Euro-Reklama OUTDOOR EXPO oraz POLIGRAFIA 2009.

1 z 15 Następne zdjęcie
Zdjęcie: Targi potrwają do 24 kwietnia. Fot. Małgorzata Mrozek
Targi potrwają do 24 kwietnia. Fot. Małgorzata Mrozek

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

Adamie, w Poznaniu reklamy wiszą na budynkach na starym mieście. Widocznie się da. Te reklamy w internecie, które ciężko wyłączyć, to brandmarki, często scroll banery oraz expand banery.
Są jednak ludzie, którzy interesują się reklamą. Ale zainteresowanie a lubienie to dwie różne rzeczy. Interesuje mnie np. epidemiologia, ale to nie znaczy, że lubię śmiercionośne wirusy ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Taa branża reklamowa. Żal. Wieszanie reklam wielkoformatowych (co nas obchodzi, że ludzie, którzy mieszkają w takim budynku nie będą mieli światła) i zaśmiecanie tym miast; te irytujące, chamskie reklamy inwazyjne, bo to się chyba tak nazywa, które włączają się gdy przeglądasz net i których nie da się wyłączyć bo ci latają przed oczami albo myszką nie da się najechać by wyłączyć. Jak tu lubić reklamę i ludzi, którzy się nią zajmują i którzy pewnie gdyby się dało powiesiliby reklamę wielkoformatową na Belwederze albo na budynkach na starym mieście. Co tu powiedzieć o tych technikach, dzięki którym jakieś guano prezentuje się jako jakiś cudowny produkt?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Super!

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.