Facebook Google+ Twitter

Targi reklamy i poligrafii pełne nowości

Tysiące profesjonalistów z branży reklamowej i poligraficznej zaprezentowało lub obejrzało nowości rynkowe w tym zakresie. 21 kwietnia na Międzynarodowych Targach Poznańskich rozpoczęły się targi Euro-Reklama GIFT EXPO, Euro-Reklama OUTDOOR EXPO oraz POLIGRAFIA 2009.

1 z 15 Następne zdjęcie
Zdjęcie: Targi potrwają do 24 kwietnia. Fot. Małgorzata Mrozek
Targi potrwają do 24 kwietnia. Fot. Małgorzata Mrozek

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

Adamie, w Poznaniu reklamy wiszą na budynkach na starym mieście. Widocznie się da. Te reklamy w internecie, które ciężko wyłączyć, to brandmarki, często scroll banery oraz expand banery.
Są jednak ludzie, którzy interesują się reklamą. Ale zainteresowanie a lubienie to dwie różne rzeczy. Interesuje mnie np. epidemiologia, ale to nie znaczy, że lubię śmiercionośne wirusy ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Taa branża reklamowa. Żal. Wieszanie reklam wielkoformatowych (co nas obchodzi, że ludzie, którzy mieszkają w takim budynku nie będą mieli światła) i zaśmiecanie tym miast; te irytujące, chamskie reklamy inwazyjne, bo to się chyba tak nazywa, które włączają się gdy przeglądasz net i których nie da się wyłączyć bo ci latają przed oczami albo myszką nie da się najechać by wyłączyć. Jak tu lubić reklamę i ludzi, którzy się nią zajmują i którzy pewnie gdyby się dało powiesiliby reklamę wielkoformatową na Belwederze albo na budynkach na starym mieście. Co tu powiedzieć o tych technikach, dzięki którym jakieś guano prezentuje się jako jakiś cudowny produkt?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Super!

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.