Facebook Google+ Twitter

Telefon od superbohatera

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-12-16 21:08

Super Monitoring poinformuje o awarii dzwoniąc do właściciela strony internetowej.

Do tej pory, klienci Super Monitoring otrzymywali powiadomienia o problemach ze swoimi serwisami internetowymi emailem, SMSem oraz za pośrednictwem GG. Od dzisiaj, system monitorujący może wykonać połączenie głosowe na wskazany numer i przekazać informację miłym kobiecym głosem.
Klienci, którzy nie życzą sobie być w ten sposób budzeni w środku nocy, mogą - podobnie jak w przypadku SMSów - zdefiniować godziny, w jakich można do nich telefonować.

Super Monitoring to usługa monitorowania dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych. W ramach usługi, system odwiedza monitorowane strony nawet co 60 sekund, sprawdzając czy się wczytują oraz testując ich wybrane funkcjonalności. Mechanizm może mierzyć czas odpowiedzi serwera, sprawdzać obecność tekstu na stronie, wypełniać formularz, weryfikować oryginalność ważnych plików itd.
W celu wykluczenia fałszywych alarmów, monitoring realizowany jest przy wykorzystaniu 4 niezależnych serwerów, działających w 4 różnych województwach. Raportowane są wyłącznie awarie potwierdzone przez co najmniej 3 lokalizacje.
Oprócz natychmiastowych alertów, które mogą być wysyłane do dowolnej liczby odbiorców, Super Monitoring zapewnia raporty o dostępności serwisów w dowolnym okresie. Zawarte w raportach informacje można wykorzystać do weryfikacji jakości usług hostingowych (SLA).

Supermoce, wykorzystywane przez Super Monitoring do świadczenia usług od 2007 roku, zostały docenione nie tylko w Polsce. Z wersji globalnej narzędzia skorzystali już klienci z 20 krajów świata.
(Konrad Caban)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.