Facebook Google+ Twitter

Teraz Polska - teraz ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych został laureatem konkursu "Teraz Polska". Kapituła konkursu nagrodziła jedną z najlepszych na polskim rynku usług, tj. e-inspektorat, który ułatwia szybkie załatwienie spraw w ZUS-ie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych został jednym z laureatów XIX edycji konkursu o godło promocyjne „Teraz Polska”. Kapituła konkursu nagrodziła serwis internetowy e-Inspektorat, który ułatwia załatwianie spraw w ZUS. Nagroda wręczona została podczas uroczystej gali w Teatrze Narodowym w Warszawie.

e-Inspektorat to serwis internetowy przeznaczony dla wszystkich grup klientów ZUS:
ubezpieczonych, świadczeniobiorców, płatników składek oraz lekarzy. Po zalogowaniu się na stronę www.e-inspektorat.zus.pl użytkownicy mogą uzyskać podstawowe informacje dotyczące funkcjonowania ZUS (np. adresy, telefony do oddziałów i inspektoratów, godziny pracy), sprawdzić kalendarium ważnych terminów, zmian w przepisach i szkoleń organizowanych w jednostkach Zakładu, a także prześledzić sposób załatwiania poszczególnych spraw.

Opisane procedury przedstawione zostały maksymalnie zrozumiale, począwszy od etapu wstępnego, polegającego na zgromadzeniu odpowiedniej dokumentacji i złożeniu wniosku, po finał w postaci wydanej decyzji. Wraz z opisem sprawy prezentowane są powiązane tematycznie poradniki i informatory z wyjaśnieniami ekspertów Zakładu. Dołączone są także odnośniki umożliwiające pobranie formularzy i wniosków z możliwością ich wypełnienia i wydrukowania.

e-Inspektporat oferuje także dostęp do wielu usług elektronicznych oferowanych przez ZUS. M.in. można tu ściągnąć najnowszą wersję programu Płatnik i zadać pytania dotyczące jego obsługi, a także zamówić Newsletter ZUS, czyli elektroniczny biuletyn informacyjny dla klientów. Serwis w całości dostosowany jest do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących – specjalistyczne oprogramowanie umożliwia odczytywanie jego treści przez automatyczne syntezatory mowy.

- Staramy się jak najlepiej dostosowywać do potrzeb naszych klientów. Cieszę się, że nasze starania zostały zauważone i docenione. To daje ogromną motywację do dalszej pracy – powiedział Piotr Starzyk, członek zarządu ZUS odpowiedzialny m.in. za obsługę klientów.
Wraz z Elektronicznym Urzędem Podawczym (www.eup.zus.pl), za pomocą którego można przesłać do ZUS wnioski w postaci elektronicznej (pod warunkiem, że są opatrzone bezpiecznym, tj. certyfikowanym podpisem elektronicznym), e-Inspektorat tworzy system elektronicznej obsługi klienta ZUS.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.