Facebook Google+ Twitter

Tesco w Szczecinie, zaostrzyło wojnę z klientami lojalnościowymi?

Tesco w Szczecinie, zamiast dbać o klientów lojalnościowych (posiadających kartę Clubcard), zaostrzyło z nimi wojnę, nie wpuszczając ich do darmowych autobusów, jeżeli nie jadą do Tesco, lub chcą podjechać na trasie.

Darmowe autobusy Tesco, niedostępne dla klientów lojalnościowych? / Fot. Grzegorz SadowskiJak pisał autor artykułu: Tesco w Szczecinie wyruszyło na wojnę z klientami?: "Spółka Tesco nie zaprzestała jednak szukać oszczędności (na dowozie klientów) i wprowadziła konieczność posiadania i skanowania lojalnościowej karty Clubcard po wejściu do autobusu darmowej linii. Oficjalna wersja skanowania Clubcard jest tłumaczona koniecznością zbadania ilu klientów dojeżdża autobusami poszczególnych linii".

Spółka Tesco, ośmieszyła się tym niefortunnym pomysłem, przynoszącym straty (wielu klientów, którzy nie wyrobili sobie karty lojalnościowej Clubocard, zaprzestało zakupów w Tesco), jednak brnęła dalej, pogłębiając niedogodności także dla klientów lojalnościowych, nie wpuszczając ich do autobusu, jeżeli nie jechali do Tesco, lub chcieli podjechać na trasie powrotnej.

Mam nadzieję, że te niefortunne oszczędności Tesco (na dojazdach), odbiły się już niekorzystnie na obrotach hipermarketu. Kierownictwo spółki Tesco w Szczecinie zapomniało, że na osiedlu Pomorzany w Szczecinie są też hipermarkety: Carrefour, Media Markt, Netto, Biedronka itp., a niezadowoleni klienci mogą zrezygnować z zakupów w ich sklepach, przechodząc do konkurencji. Tym bardziej, że inne hipermarkety dowożą darmowo swoich klientów, bez niefortunnych zakazów, wiedząc że w ten sposób mogą zdobyć nowych klientów.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (5):

Sortuj komentarze:

Poza taksówkami, dość trudno znaleźć komunikację miejską, gdzie pasażerowie mogą na bieżąco wytyczać trasę w zależności od potrzeby chwili. Oczywiście, darmowe taksówki też raczej się nie zdarzają. Pewnie prowadzenie firmy wymaga nie tylko odrobiny intuicji, ale i pewnego zmysłu praktycznego.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Darmowy dowóz do marketów to fikcja . Autobusy te zastępują komunikację miejską .
Tesco wg mnie to najgorszy i drogi market w Szczecinie . Jest usytuowany na bardzo dużym osiedlu . Gdyby był atrakcyjny klientów by nie brakowało a tak upada .

Komentarz został ukrytyrozwiń

Chyba wszystkie sieciowce, które oferują dowóz, postępują w taki lub podobny sposób.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Tak jak myślałem, chodziło o zlikwidowanie darmowych dowozów klientów do sklepu.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jak się walczy ze swoimi klientami, to wynik nie jest trudny do przewidzenia.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.