Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

7298 miejsce

Test samochodu Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva w testowanej wersji przeszedł już do historii - w sprzedaży jest jego nowa wersja. Czy stary model jest w stanie czymś zaimponować w obecnych czasach? W teście SUV z silnikiem wysokoprężnym i automatyczną skrzynią.

Droga w górę - w końcu mamy do czynienia z autem "terenowym". / Fot. Krzysztof ŚwierczyńskiChevrolet Captiva w testowanej wersji przeszedł już do historii
w sprzedaży jest jego nowa wersja. Czy stary model jest w stanie czymś zaimponować w obecnych czasach? W teście koreański SUV z silnikiem wysokoprężnym i automatyczną skrzynią biegów.

Karoseria samochodu nie sprawia wrażenia przestarzałej. Obłe, zaokrąglone kształty występują również w innych autach konkurencyjnych firm. Tak więc nie ma powodu do wstydu. Tym bardziej, że auto nie wygląda jak „damski samochód” co często się zdarza w tym segmencie rynku.

Dość agresywny przód - to nie jest samochód dedykowany głównie dal kobiet. / Fot. Krzysztof ŚwierczyńskiSzkoda tylko, że zachęceni ciekawym i sprawiającym zaufanie wyglądem zewnętrznym, po otwarciu drzwi doznamy lekkiego szoku. Nie, to nie jest samochód dla estetów. Plastiki są miernej jakości a spasowanie stoi na niewiele wyższym poziomie. Dobrze chociaż, że ergonomia jest w normie a miejsca jest pod dostatkiem.

Napęd naszego testowanego modelu to 150-konna, wysokoprężna jednostka napędowa połączona z automatyczną skrzynią biegów. Jak jeździ się z takim zestawem? Przyjemnie, co nie oznacza szybko. 150 koni mechanicznych jest skutecznie tłumione przez dużą masę auta, jego mało aerodynamiczne kształty a także powolną przekładnię automatyczną. Niespodzianką jest zużycie paliwa w jeździe mieszanej - około 8 litrów na przejechane 100 kilometrów to dobry wynik.

Takie drogi nie są dla Captivii żadnym problemem. / Fot. Krzysztof ŚwierczyńskiSylwetka Captivy nadal może się podobać. / Fot. Krzysztof ŚwierczyńskiZawieszenie to rozsądny kompromis pomiędzy komfortem a akceptowalnym trzymaniem się samochodu podczas jazdy. Wysoko położony środek ciężkości robi swoje - fizyki nie da się oszukać i każdy samochód segmentu SUV to mniej lub bardziej rozdygotana balia. Na nieszczęście w pewnym utrzymywaniu samochodu na kursie nie pomaga układ kierowniczy. Charakteryzuje się on dużą bezwładnością i całkowitym brakiem precyzji kierowania.

Test samochodu Mazda 2 sport

Tak jak już wspomniałem - testowany model nie jest już oficjalnie sprzedawany. Egzemplarze z końca roku 2008, jeszcze z aktualną gwarancją, można kupić za około 50-60 tys. złotych. I jest to naprawdę dobra oferta, tym bardziej, że można trafić na samochody z całkiem bogatym wyposażeniem.

Plastiki we wnętrzu - lepiej przemilczeć. / Fot. Krzysztof ŚwierczyńskiJaki jest więc ten „stary” model Chevroleta Captivy? Na pewno nie jest to samochód bez wad. Kiepskie i potwornie trzeszczące plastiki oraz dosyć niepewne zachowanie na drodze zapisujemy na minus auta, jednak całokształt jest mimo wszystko pozytywny. I właśnie to dobre samopoczucie najbardziej zapada w pamięć po Chevrolecie Captiva.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

rr
  • rr
  • 29.06.2011 12:39

No to czekamy !

Komentarz został ukrytyrozwiń
manio
  • manio
  • 07.06.2011 22:11

A to nowa captiva 2011

Plastiki ok
Zawieszenie dobre lepsze od Q5 gorsze od nowej X3
Sam testowałem 2,2 184 koniki diesel
Kopa ma dobrego tak od 0 do 60 km/h potem troszke w automacie sie bawi do 100 km/h
Spalanie ok 9, 0 l odcinek ok 3000km troszke trasy troszke miasta
Felgi 19 duze dziury po 3000km jedna do prostowania
Wyglad super ale tylko biała perła
Napęd AWD hm błoto tak podjazd w piasku pod górke niestety ale da rade wycofac Q5 zakopane
Wyciszenie bosko bosko bosko
Klima jednostrefowa wystarczy przynajmniej nie kreca wszyscy w samochodzie
Nawigacja dziwne jest bardzo dobra pokazuje wszystkie ulice
Jak wróce z chorwacji dalej opisze trasa ok 3500 km
Cena jest naprawde ok mozna za 125 000 miec LTZ w automacie oczywiscie przy rabacie na firme

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.