Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

2446 miejsce

Test samochodu Renault Megane Coupe RS

Oto przykład jednego z paradoksów naszego rynku samochodowego – pomimo coraz bardziej surowych kar za przekraczanie prędkości, segment kompaktowych „sportowców” ma się coraz lepiej. Oto test Renault Megane Coupe RS.

Dynamicznie wyglądający przód auta prezentuje się dużo lepiej niż w zwykłej Megane Coupe. / Fot. Krzysztof Świerczyński/autosportivo.plOto przykład jednego z paradoksów naszego rynku samochodowego - pomimo coraz bardziej surowych kar za przekraczanie prędkości oraz wzrastającej ilości przeróżnych kontroli drogowych, segment kompaktowych „sportowców” ma się coraz lepiej. Oto test jednego z owych "hot hatch" - Renault Megane Coupe RS.

Już „cywilna” Renault Megane Coupe może się podobać. Niezłe proporcje, zdecydowane linie, mała powierzchnia szyb – oto przepis Renault na usportowienie samochodu kompaktowego. Coupe RS, dzięki szerszym błotnikom, zestawie nakładek i spojlerów oraz zmienionemu grillowi ze światłami diodowymi do jazdy dziennej, sprawia wrażenie nieomal innego samochodu. Trochę dyskusyjny, moim zdaniem, jest lakierowany zderzak przedni, ale mimo wszystko jest to lepsze Reflektory ksenonowe i skrętne, ale jakość oświetlenia drogi zaledwie przeciętna. Przy szybkiej jeździe nocą to duża wada. Efektowne alufelgi i niskie opony. / Fot. Krzysztof Świerczyński/autosportivo.plrozwiązanie, niż plastikowe nakładki występujące w zwykłych wersjach Megane Coupe. Za to tył auta - część samochodu najczęściej oglądana przez innych kierowców - muskularny i zadziorny, zakończony dyfuzorem i pojedynczą, centralnie umieszczoną rurą wydechową, robi naprawdę duże wrażenie.

Wnętrze auta niestety trochę rozczarowuje - prawie się nie różni od słabszych wersji. Jeśli nie liczyć bardzo wygodnych sportowych foteli, mocno wyprofilowanej kierownicy, znaczku Renault Sport przed pasażerem, obrotomierza z żółtą tarczą i analogowego prędkościomierza, można by łatwo się pomylić, co do testowanej wersji. Takich samochodów nie konstruuje się pod kątem Samochód wygląda jakby był nieustannie przyczajony do skoku. / Fot. Krzysztof Świerczyński/autosportivo.plrekordów przestronności wnętrza. Megane Coupe RS nie jest pod tym względem wyjątkiem. O ile z przodu nie ma powodu do narzekań i nawet wysokie osoby znajdą dla siebie odpowiednią pozycję za kierownicą, to z tyłu jest po prostu ciasno: brakuje miejsca zarówno na nogi, jak i nad głową. Ale jeszcze raz podkreślam – to nie jest samochód rodzinny. Podobnie jest z bagażnikiem – może i nawet nienajmniejszy (344 litry to wynik typowy dla kompaktów), ale wysoki próg utrudnia nieco pakowanie ciężkich bagaży.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

darek grabowski
  • darek grabowski
  • 08.11.2010 21:57

wspaniałe autko.Miałem okazję nim jezdzić.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Zobacz także:

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.