Facebook Google+ Twitter

T-Mobile tytularnym sponsorem Ekstraklasy

Przez najbliższe dwa sezony, rozgrywki piłkarskiej elity będą nosić nazwę T-Mobile Ekstraklasa.

Logo telekomunikacyjnego giganta (około 13 mln abonentów w Polsce, 130 mln na świecie) pojawi się na bandach reklamowych wokół stadionu, ściankach sponsorskich, na których tle przeprowadzane są wywiady przed i po meczu oraz na koszulkach drużyn.

Umowa zawarta między Ekstraklasa SA a T-Mobile nie określa precyzyjnie kwoty, jaka trafi na konto spółki i klubów. Będzie ona uzależniona od popularności i wizerunku rozgrywek. - Jestem przekonany, że T-Mobile Ekstraklasa to nie tylko zmiana w nazwie rozgrywek. Tę współpracę rozpoczynamy po to, by rozgrywki Ligi Zawodowej były jeszcze ciekawsze i barwniejsze, by rosły w siłę w każdym ich aspekcie - zapewnia w oficjalnym komunikacie szef Ekstraklasy Andrzej Rusko.

To drugi partner Ekstraklasy od momentu jej powołania i drugi związany z rynkiem telekomunikacyjnym. Wcześniej w latach 2005-2009 sponsorem ligi był Orange.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.