Cyberprzestępcom udało się wykraść dane około 15 mln klientów operatora w bliżej nieokreślonym czasie. Na dany moment wiadomo jedynie, że dane pochodziły z okresu dwóch lat, czyli okolic 2013 roku. CEO "T-Mobile" uspokaja, że utracone dane nie dotyczyły numerów kart kredytowych czy kont bankowych. Wykradziono informacje, takie jak: imiona, nazwiska, daty urodzenia, adresy zamieszkania czy numery dowodów osobistych. CEO operatora deklaruje, że utrata danych zostanie wynagrodzona klientom, których dotknął problem.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?