Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"T-mobile" utraciło dane 15 milionów klientów.

Konrad Bąbol
Konrad Bąbol
Grafika nawiązująca do firmy "T-mobile".
Grafika nawiązująca do firmy "T-mobile".
Za bezpieczeństwo danych odpowiedzialna była firma "Experian".

Cyberprzestępcom udało się wykraść dane około 15 mln klientów operatora w bliżej nieokreślonym czasie. Na dany moment wiadomo jedynie, że dane pochodziły z okresu dwóch lat, czyli okolic 2013 roku. CEO "T-Mobile" uspokaja, że utracone dane nie dotyczyły numerów kart kredytowych czy kont bankowych. Wykradziono informacje, takie jak: imiona, nazwiska, daty urodzenia, adresy zamieszkania czy numery dowodów osobistych. CEO operatora deklaruje, że utrata danych zostanie wynagrodzona klientom, których dotknął problem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto