Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

74583 miejsce

"T-mobile" utraciło dane 15 milionów klientów.

Za bezpieczeństwo danych odpowiedzialna była firma "Experian".

Grafika nawiązująca do firmy Cyberprzestępcom udało się wykraść dane około 15 mln klientów operatora w bliżej nieokreślonym czasie. Na dany moment wiadomo jedynie, że dane pochodziły z okresu dwóch lat, czyli okolic 2013 roku. CEO "T-Mobile" uspokaja, że utracone dane nie dotyczyły numerów kart kredytowych czy kont bankowych. Wykradziono informacje, takie jak: imiona, nazwiska, daty urodzenia, adresy zamieszkania czy numery dowodów osobistych. CEO operatora deklaruje, że utrata danych zostanie wynagrodzona klientom, których dotknął problem.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Dane 15 mln? Pestka. Znacznie gorzej pewnie, gdy poranna kawa CEO nie smakuje. ;)

Nawet ten artykuł się "dostosowuje". 15 mln imion i nazwisk "wyciekło", a imię i nazwisko CEO dalej "ukryte" w mrokach tajemnicy.. ;)

Pani Barbaro, ja bym ich ścigał do Starsburga włącznie! ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Złodzieje ukradli też mój numer telefonu i zaczęli przysyłać drogie sms. Premium. Kompletnie bez mojej zgody, wróżbita Maciek ciągnie dla mnie jakąś kartę taroka i pieniądze z mojej karty.. Na dodatek o 5 rano, wyrywając mnie ze słodkiego snu i snów cudownych. Ciekawe czym mi wynagrodzi korporacja te straty pieniędzy z karty i , a może przede wszystkim cennego snu. ? jakieś inne reklamy także wysyłane są o bladym świcie 5 rano. To jest skandal i naruszenie prywatności nocnej ciszy! jak dla mnie, sprawa kryminalna. ;))

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.