Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tomasz Lis refleksyjny...

Marek Kordas
Marek Kordas
Tomasz Lis analizuje udział mediów w amerykańskiej kampanii wyborczej i wypomina im zbytnie zaangażowanie się w polityczne konflikty

Bardzo ciekawy tekst Tomasz Lisa przeczytałem na portalu Gazety.pl. pt. "Z miłości utopią Obamę". Autor z dystansem ocenia udział amerykańskich mediów w kampanii prezydenckiej w USA. A właściwie raczej akcję promocyjną Obamy. Z dużym profesjonalizmem analizuje postawę amerykańskich dziennikarzy, którzy jak twierdzi, chcą być uczestnikami i współtwórcami historii. Dziennikarze według Lisa zaangażowali się w sposób bezprecedensowy w kampanię polityczną. Zachwiali proporcje dziennikarskie tzn częściej komentują sytuację polityczną niż o niej informują a jeżeli informują to dwa razy więcej o Obamie, niż o kandydacie republikanów.

McCain jest chłopcem do bicia amerykańskich mediów, Obama jest ikoną. Lis mówi o dysproporcji nigdy nie spotykanej w historii amerykańskich wyborów prezydenckich. Wyczuwam nawet w tym tekście, ale jest to odczucie subiektywne, że autor jest tym nawet zdegustowany, że ten standard dziennikarstwa "zaangażowanego" nie jest mu bliski. I jeżeli tak jest to, rzeczywiście Lis ma rację, jednak jak to bywa w życiu łatwiej krytykować niż samemu dawać przykład, nie daleko trzeba sięgać pamięcią wystarczy przypomnieć sobie
ostatnią kampanię wyborczą.

Na tym tle mentorskie opinie redaktora Lisa wypadają mało wiarygodnie, oczywiście tylko w mojej opinii.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto