Facebook Google+ Twitter

TV Trwam jednak otrzymała koncesję na multipleksie!

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała TV Trwam koncesję na multipleksie NTC. TV Trwam rozpocznie nadawanie na multipleksie pierwszym 27 kwietnia 2014 r. Jedynym konkurentem TV Trwam była spółka Wieczorna.pl.

Tadeusz Rydzyk / Fot. Karolina Misztal/PolskapresseZ informacja uzyskanych przez Gazetę Wyborczą wynika, że Telewizja Trwam już po raz drugi ubiegała się o przyznanie koncesji. Za pierwszym razem, w kwietniu 2011 r., wniosek został odrzucony przez KRRiT, ponieważ uznany został za niepełny. Tym razem, fundacja Tadeusza Rydzyka Lux Veritatis, która starała się o miejsce na multipleksie, odniosła sukces.

Tadeusz Rydzyk już od dłuższego czasu wyrażał zaniepokojenie, że konkurs może być przeprowadzony w taki sposób, aby TV Trwam przegrała i nie otrzymała zgody na nadawanie. Taka sytuacja nie miała miejsca, a w konkursie jedynym konkurentem TV Trwam była Wieczorna.pl, jednak jak się okazało, jej wniosek został odrzucony przez KRRiT z przyczyn formalnych.

Jan Dworek, przewodniczący KRRiT, podkreślił, że w tym roku oferta Lux Veritatis znacząco różniła się od tej, złożonej w 2011 r. Oferta okazała się być znacznie korzystniejsza od ostatniej i spełniła wszystkie wymogi formalne.

Konkurs był ostatnim na nadawanie bezpłatne i ogólnodostępne w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (NTC).

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (12):

Sortuj komentarze:

Rydzyk obiecał-marsze będą trwały nadal ale w jakiej intencji tego nie powiedział.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Przeprosić za działanie zgodne z przepisami?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Bidaki... To już nie będą mogli protestować przeciwko dyskryminacji przez władze...

Komentarz został ukrytyrozwiń

A to do oceny:
W pasywach bilansu Fundacji na koniec 2010 r. wykazano pożyczkę długoterminową w wysokości 68 594 000 zł (stopa zadłużenia 78,6%). Na koniec 2011 r. jej wysokość wynosiła już 43 023 000 zł (stopa zadłużenia 45,4%), natomiast na koniec 2012 r. bilans Fundacji nie wykazuje zobowiązań długoterminowych.

Jednocześnie w latach 2011–2012 wzrosła wartość kapitałów własnych. W sprawozdaniach finansowych Fundacji brak informacji czy nastąpiła konwersja długu na kapitał własny, czy też wzrost kapitału ma inne źródła pochodzenia.

We wstępnym sprawozdaniu finansowym Fundacji za rok 2012 zawarto informację, że 1 grudnia 2012 r. wprowadzono do ksiąg umowę nowacji (umowę pomiędzy wierzycielem a dłużnikiem)zawartą z Prowincją Warszawską Zgromadzenia Najświętszego Odkupiciela, na mocy której rozliczono pożyczkę długoterminową od wierzyciela w zamian za wieloletnie świadczenie przez dłużnika usługi polegającej na udostępnianiu w USA audycji telewizyjnych realizujących priorytety apostolstwa Prowincji dla społeczności polonijnych. W bilansie za rok 2012 widnieje z tego tytułu pozycja w długoterminowych rozliczeniach międzyokresowych – przychody przyszłych okresów - w wysokości 17 715 000 zł.
Oczywiście mowa o Fundacji Lux Veritatis wspaniałego Ojca. Od dzisiaj ogłaszam zakaz zwracania się do mnie w ten sposób. Tata - ok, czekam na inne propozycje.

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 05.07.2013 23:05

"wieczorna.pl - jak powiedział przewodniczący KRRiTV - nie spełniła warunków formalnych." (dziennik.pl)

Rzeczywiście, ale nadal uważam, że prawdziwy sukces Trwam mogłaby odtrąbić, gdyby na placu boju pozostały dwie lub trzy stacje. Przez wymogi formalne pozostała jedna - Trwam. A Rydzyk dziękuje za wielomiesięczne wsparcie w protestach :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

W uzupełnieniu - multipleks 1 jak dotąd użytkowany jest przez TVP. Jak na razie rozdano gruszki na wierzbie.

Komentarz został ukrytyrozwiń

W postępowaniu o udzielenie koncesji dla programu dla dzieci w wieku 4–12 lat uczestniczy dwóch nadawców: Telewizja Polska i Telewizja Polsat.

Dwie oferty dotyczą programu o charakterze społeczno-religijnym. Złożyły je: fundacja Lux Veritatis - nadawca TV Trwam oraz spółka Wieczorna.pl z Zielonej Góry. Z konkursu na ten program na początku marca wycofała się Platforma Mediowa Point Group. Prezes PMPG Michał Lisiecki tłumaczył, że spółka ustępuje na rzecz TV Trwam. http://www.pb.pl/3040550,85691,krrit-16-ofert-w-konkursie-na-cztery-ostatnie-miejsca-na-multipleksie

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 05.07.2013 22:13

Panie Ireneuszu: http://www.rp.pl/artykul/986090.html

Ale to nie zmienia faktu, że gratuluję. W końcu Rydzyk będzie mógł normalnie reklamy sprzedawać, a nie w sposób ukryty ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Łukasz Brzezicki Dzisiaj 17:34

Panie Łukaszu zostali wykluczenie, nie spełnili wymogów SIWZ. To zasadnicza różnica.

Komentarz został ukrytyrozwiń

No i dobrze! Tak ma trwać! Należało się, to dostali.
Skoro prawdą jest, co mówili w moim ulubionym RM, to kombinowali wszyscy, jak tylko mogli, a jeżeli nie złamali prawa, to nie widzę nic zdrożnego, że chłopaki spod znaku krzyża dostali jeszcze jeden "wielki kościół", w którym będą mogli ewangelizować ten zepsuty i bezbożny świat.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.