Wszystko zaczęło się od napoju energetycznego "Ursus", na targach rolniczych Agro-Show w Bednarach koło Poznania dwa lata temu. Jak wyjaśnia Marcin Niemkiewicz, Sales Menadżer w firmie Ursus S.A., zastanawiano się wówczas nad gadżetem reklamowym, odmiennym od powszechnie stosowanych do tej pory. Wybór napoju energetycznego, jako takiej właśnie formy promocji, okazał się niezwykle trafny. Ogromna część zwiedzających targi, po niedługim czasie zaopatrzona była w napój. Dodając sobie niezbędnej energii, potrzebnej do obejścia ogromnego obszaru targowego i jednocześnie zaspakajając pragnienie, odwiedzała kolejne stoiska targowe trzymając w ręku puszkę z logotypem firmy.
Napój cieszył się tak ogromną popularnością, iż po niedługim czasie firma podjęła decyzję o jego masowej produkcji i wprowadzeniu go do obrotu handlowego.
Napój energetyczny "Ursus" sygnowany jest legendą polskiego przemysłu rolnego, mianowicie modelem C-360. Od pewnego czasu produkt dociera do kolejnych półek sklepowych w Polsce.
Jak zapewnia Marcin Niemkiewicz, to nie koniec niespodzianek jakie oferuje firma Ursus S.A.. W oparciu o znane ciągniki rolnicze Ursus, opracowywane są rozwiązania mające za zadanie utrwalanie wizerunku marki w świadomości społeczeństwa. Nowy produkt ma całkowicie zaskoczyć klientów. Jego promocja ma się rozpocząć już wkrótce.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?