Facebook Google+ Twitter

Urzędowe call center we Wrocławiu

Już wiosną mieszkańcy stolicy Dolnego Śląska pod jednym numerem będą mogli uzyskać potrzebne informacje w urzędzie miejskim. Konsultanci przyjmą także zgłoszenia dotyczące awarii, dziur w drogach, czy wulgarnego graffiti.

Fot. Nightflyer, GNU Free Documentation License / Fot. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:WTel_01_LX.jpgTeleinformatyczne Centrum Kontaktu z Mieszkańcami rozpocznie działalność w II kwartale 2011 roku. Wówczas, dzwoniąc pod ogólnodostępny numer 77 77 777, jeden z piętnastu konsultantów udzieli nam potrzebnej informacji, a w razie bardziej skomplikowanych spraw przełączy bezpośrednio do konkretnego pracownika Urzędu Miasta Wrocławia. Jarosław Obremski, wiceprezydent Wrocławia, tłumaczył założenia wprowadzanego programu: - Celem programu „Jeden numer” jest lepsza jakość usług, szybszy czas reakcji na incydenty i zwiększenie wydajności miejskich urzędników – wyjaśniał wiceprezydent.

Jeśli konsultant nie będzie potrafił udzielić odpowiedzi na pytanie petenta, a ekspert będzie niedostępny, rozmowa będzie umawiana na inny termin. Wszystkie rozmowy będą nagrywane, dzięki temu urzędnik będzie mógł rozmowę odsłuchać i należycie się przygotować do sprawy klienta. Pracownicy Centrum odbierać będą telefony w godzinach od 8:00 do 18:00. Magistrat wylicza roczny koszt utrzymania Centrum na 1,5 mln zł.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.