Facebook Google+ Twitter

Uśpione pożądanie

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2010-02-22 21:03

Sześć sekund do setki i dwadzieścia litrów paliwa mniej w baku. W środku pełno plastiku, ale nikt nie zwraca na to uwagi. Nowe Subaru Legacy w topowej wersji GT przyciąga bardziej niż magazyn Playboy. Tylko czy szybko się nie znudzi?

W sumie ponad tysiąc przejechanych kilometrów i prawie tysiąc złotych zostawiony na stacjach benzynowych. Na takie koszty zdecydował się bydgoski diler Subaru Reiski, aby zaprezentować swoim klientom najmocniejsze Subaru Legacy GT.

- Szef oraz importer na początku nie byli zachwyceni tym pomysłem - wspomina Marek Jankowski, szef działu sprzedaży Subaru Reiski w Bydgoszczy i dodaje z uśmiechem. - Ale ryzyko się opłaciło - trzy umowy zawarte w tym tygodniu, i jedna prawdopodobnie zostanie sfinalizowana w przyszłą środę.

Zaciekawieni i samym modelem, i powodem dla którego aż trzy osoby tak szybko kupiły tę diabelską maszynę, podjechaliśmy do salonu w Bydgoszczy. Stała - biała limuzyna, z charakterystycznym wlotem powietrza na masce, 18-calowymi aluminiowymi felgami, masywną sylwetką i spojrzeniem amerykańskiego samochodu, czyli... bez wyrazu. Zawiedzeni? Trochę tak, auto po prostu zwyczajne wśród zwyczajnych. Jedynym elementem wyróżniającym topową odmianę GT od "zwykłego" Legacy jest podwójna końcówka układu wydechowego. To wszystko. Nic innego nie zdradza, że pod maską pracuje prawie 300-konna turbodoładowana jednostka benzynowa, oczywiście w układzie Boxer. Skąd więc te zamówienia?

- Jazda próbna odgrywa u nas kluczową rolę - wyjaśnia Marek Jankowski. - Chcemy pokazać klientowi to, co w Subaru jest najpiękniejsze - frajdę z jazdy. A nowe Legacy GT idealnie nadaje się do takiej prezentacji.

Technika w służbie radości
Nowe Subaru Legacy GT to próba połączenia sportowych tradycji marki z elegancją, komfortem i prestiżem limuzyny dla prezesa. Pod maską testowanego "subika" czeka benzynowy silnik 2.5, który z pomocą układu turbo osiąga moc 265 KM. Siła napędowa, przenoszona symetrycznie na wszystkie koła, daje wartość aż 350 Nm, i to w szerokim zakresie pracy silnika (2.400 - 5.200 obr./min).

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.