Facebook Google+ Twitter

W co gra Gazeta Wyborcza?

Ostatnio znowu głośno o bałaganie na bulwarach wiślanych. Okazuje się jednak że media Wyborcza, TVN, chronią zastanawiające stanowisko urzędników i funkcjonariuszy publicznych, którzy w oczach tzw. tubylców przyzwalają na łamanie przepisów.

Gazeta Stołeczna (Wyborcza) niedawno napisała artykuł, który sugeruje czytelnikom, że można pić alkohol na bulwarach wiślanych. Dlaczego Gazeta Wyborcza tak pisze? Zauważamy że Gazeta nie jest bezinteresowna gdyż jej dużym reklamodawcą jest właściciel marki Heineken, która to marka jest jedną z najbardziej obecnych na bulwarach. Wydaje się że przez zgłoszenie niezgodnej z przepisami reklamy Heinekena rozebrano na części tzw. klub Cud nad Wisłą (nr. sprawy do wiadomości zainteresowanych) wielkoformatowa reklama alkoholu ok 200m2 świecąca w nocy, prawdopodobnie naruszająca ustawę o WWTiPA, prawdopodobnie bez zapisu odnośnie reklam alkoholu w umowie najmu terenu przez CnD z Zarządem Mienia m.st. Wwy. reklamowano: Heineken, Jack Daniels, Finlandię i inne marki. Warto też podkreślić zastanawiająco dziwny wątek zlecenia przez Zarząd Mienia m.st. Wwy ekspertyzy prawnej zewnętrznej firmie w sprawie spożywania alkoholu, zamiast skorzystania z prawników m.st. Wwy, zasięgnięcia opinii policji, prokuratury a w końcu i przede wszystkim zapytania mieszkańców czy chcą niekontrolowanego masowego pijaństwa w swoim otoczeniu!
To, czy Gazeta jest interesowna i chroni swoimi artykułami reklamodawców można łatwo zweryfikować wpisując w google "gazeta heineken cud" i przeczytać linki:

wyszukaj: gazeta heineken cud

artykuł z Gazety Wyborczej online

z obywatelskim pozdrowieniem.
gazeta wyborcza artykuł / Fot. Paweł Bosky

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.