Facebook Google+ Twitter

Wakacyjne życie rozpoczyna reklama społeczna

Okres wakacji dla branży reklamowej to czas…urlopów. Jedyny rodzaj reklamy zaczynający wakacyjne życie to reklama społeczna.

Cały rok ten gatunek reklamy śpi, a już na pewno przysypia, budząc się z tej smacznej drzemki raz na jakiś czas, aż do wakacji. Właśnie wtedy reklama społeczna jest w pełni formy i ostrzega, kogo tylko może przed najprościej mówiąc - wszelką głupotą.

Twoja nowa bryka

W czerwcu rozpoczęła się kolejna już – szósta edycja akcji „Płytka wyobraźnia to kalectwo”, której organizatorem jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Pamiętam, kiedy po raz pierwszy zobaczyła billboard tej kampanii – manekin siedzący na wózku inwalidzkim i slogan „Twoja nowa bryka”. Czarne tło, wyraźna, czcionka, przemawiający slogan. Głównym celem kampanii jest ostrzeżenie młodzieży, jakie konsekwencje może nieść za sobą lekkomyślny skok do wody. Trwająca od kilku lat kampania wizerunkowa, w tym roku, przybrała charakter przede wszystkim profilaktyczny i edukacyjny. W pierwszym półroczu przeprowadzono cykl szkoleń dla 1000 pedagogów, którzy następnie przekazywali wiedzę, na temat tego typu zagrożeń, swoim uczniom. Kampania jest wspierana przez Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe.

Kierowcy mają pierwszeństwo

W tym roku, głównym odbiorcą wakacyjnych społecznych kampanii są użytkownicy dróg: kierowcy, piesi. Na ekranach naszych telewizorów pojawił się spot kolejnej edycji sławetnej już kampanii – Stop wariatom drogowym – Wariat jest w każdym z nas. Nie pozwól, by kierował Tobą. Kampania PZU stawia sobie za cel uświadomienie użytkownikom dróg realnych zagrożeń, wynikających z naszego zachowania na drodze, oraz wywołanie społecznej dyskusji na ten temat. Według statystyk, co roku w Polsce dochodzi do ponad 50 tys. wypadków drogowych i około 400 tys. kolizji. Dyskusja już jest, ale czy na pewno na ten temat..

Bezpieczny przejazd zależy także od Ciebie

1 lipca pod takim właśnie hasłem ruszyła akcja zainicjowana przez Komendę Główną Policji, która objęła patronat nad kampanią, oraz PKP Polskie Linie Kolejowe. Głównym celem jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym, kontrola przejazdów kolejowych i podjęcie stosownych środków represji wobec sprawców wykroczeń.



Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (9):

Sortuj komentarze:

I jak z zapowiedzianym "poruszeniem" innych kampanii?

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 16.07.2006 08:38

Wakacje rozpoczely sie w czerwcu, mamy polowe lipca, wiec wakacje wcale nie >>zaczyna

Komentarz został ukrytyrozwiń

o! no to czekamy na tekścik:)))

Komentarz został ukrytyrozwiń

to zupełnie inna kampania społeczna - jej temat zostanie poruszony

Komentarz został ukrytyrozwiń

Do mnie najbardziej trafiło jedno pytanie z bilboardu: Ile minut byłeś dzisiaj ojcem?

Komentarz został ukrytyrozwiń

posiadam zdjęcie w profilu:)oczywiście

Komentarz został ukrytyrozwiń

w Twoim profilu, oczywiście :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

ze zdjęciem znacznie bardziej wiarygodnie wygląda Twój tekst:))

Komentarz został ukrytyrozwiń

dodam tylko:Nie czuję się tzw. grupą docelową żadnej z tych kampanii – po pierwsze nie skacze byle gdzie na główkę, po drugie nie mam jeszcze prawa jazdy, po trzecie jak już je zrobię na pewno będę uważać na przejazdach kolejowych i wariatem drogowym nie zostanę. Ale czy to, że nie czuję się odbiorcą sprawia, że nim nie jestem i zwalnia mnie z myślenia?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.