Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

28151 miejsce

Walentynki, brylanty i złoto

Walentynki zagościły w naszej polskiej rzeczywistości czy tego chcemy, czy nie. Nie ma już potrzeby wyjaśniania, czym jest święto zakochanych. Rynek sam generuje informację i nakręca spiralę jego obchodów.

Znane na całym świecie pierścionki z konturem serca i "tańczącymi brylantami" firmy Chopard. / Fot. www.zegarki.info.plTo zaimportowane lutowe święto zaróżowiło okna wystawowe sklepów i emanuje konturami serca w najróżniejszych postaciach jak kraj długi i szeroki. Specjalnie przygotowują się do niego kwiaciarnie, restauracje i wszyscy, posiadający ofertę w lepszy, czy gorszy sposób dopasowaną do święta zakochanych.

Dla niektórych, takich przykładowo jak sklepy jubilerskie Walentynki są znaczącym wyzwaniem nie tylko dla działów promocji firm. Asymilacja Walentynek jest naturalnym elementem obecności na rynku i formą promocji firm biżuteryjnych, bo wyroby jubilerskie zawsze były kierowane do osób zakochanych. Co więcej, to właśnie biżuteria, była i jest symbolem i sposobem wyrażania miłości. Dla takich firm już na etapie projektowania nowych kolekcji, potem układania planów produkcji, dystrybucji i promocji wyrobów walentynkowe święto jest znaczące w kalendarzu.

Naszyjnik Chopard "Happy Amore" / Fot. www.zegarki.info.plWarto popatrzeć na walentynkowe propozycje zaczynając od najbardziej prestiżowych firm jubilerskich: Cartier – „król jubilerów i jubiler królów” na swojej stronie internetowej nie podkreśla zbliżającego się święta. Czyżby nie było to święto królewskie? Jako, że w Polsce nie jest oferowana biżuteria tej firmy (wyroby jubilerskie Cartier oferuje tylko we własnych butikach), to nie zobaczymy u nas także walentynkowych dekoracji gablot i okien wystawowych tej marki...

Szczególną pozycję w segmencie prestiżowych wyrobów biżuteryjnych ma firma Chopard. To właśnie ta marka, jak żadna inna z uznanych na całym świecie, bardzo często w swoich wyrobach korzysta z motywu serca i z jego najróżniejszych wariacji. Tak więc, może się wręcz wydawać, że Walentynki są stworzone dla firmy Chopard i jego wyrobów.

Zegarek "Happy You & Me" / Fot. www.zegarki.info.pl"Tańczące serca" na "tapetowanej sercami" tarczy zegarka / Fot. www.zegarki.info.plW bieżącym roku walentynkowe sugestie tej znanej marki obejmują produkty wybrane z seryjnej produkcji i na potrzeby święta zakochanych promowane... w różowej kolorystyce tła. Dość nowatorskim, choć tylko w aspekcie kształtów elementów jest czasomierz z linii Happy Sport. Poruszające się zwykle pomiędzy szkiełkami koperty brylanty, czy drobne elementy ozdobne w modelu "Happy You & Me" zostały zastąpione inkrustowanymi na czerwono i biało sercami.

Bvlgari zaznacza na swojej stronie internetowej „Valentine’s day”. Jak się jednak okazuje, walentynkowa propozycja tej firmy obejmuje tylko tradycyjne, raczej klasyczne wzory biżuterii z oferty.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Hmm.. można by polemizowac

Ale zapewne takie konkretne :) wskazówki się przydadzą. Panowie karty w dłon i na zakupy.:)

Ja poproszę naszyjnik Chopard (jeśli mam cos z tych propozycji wybierac)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ciekawie opisane.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.