Facebook Google+ Twitter

Warszawa. Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009

Wczoraj rozpoczęła się piąta już w Polsce edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays 2009.

Organizowane corocznie od 2005 roku targi to jedno z największych wydarzeń tego typu w Europie Środkowej, ściągające do Warszawy zarówno mnóstwo wystawców krajowych i zagranicznych, jak i zwiedzających. Na powierzchni ok. 11 tys. m2 wystawia się ok. 430 firm z szeroko pojętej branży reklamowej, podzielonej na trzy główne sektory: GiftDays (upominki i artykuły promocyjne), Out&IndoorDays (reklama zewnętrzna i wewnętrzna), TechnologyDays (specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych, grawerowania i haftu).

Międzynarodowe Dni Reklamy to również kongres reklamy – RemaCongress 2009, czyli cykl spotkań, konferencji i debat z udziałem znanych marektingowców.

Jak co roku, organizowany jest również konkurs dla wystawców – Korony Reklamy. Nagrodę otrzymuje najlepsza z firm z każdej z pięciu kategorii: producent upominków reklamowych, importer upominków reklamowych, agencja reklamowa, firma z sektora out&indor i firma z sektora technology.

Głównym organizatorem targów jest spółka GJC Inter Media, a patronat nad imprezą objęły m.in. takie media, jak: Onet.pl i miesięcznik Manager Magazyn.

Targi trwają 3 dni: od 10 do 12 lutego, w warszawskim Expo XXI przy ulicy Prądzyńskiego. Otwarte 10 i 11 lutego w godzinach 10 - 17, a 12 lutego 10 - 16. Obowiązują bilety wstępu.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.