Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

2371 miejsce

Warszawa złamała prawo przyznając imprezę Agorze?

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2008-10-30 07:24

182 i pół tysiąca złotych zapłacił Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Agorze SA, która jest wydawcą "Gazety Wyborczej". Agora otrzymała pieniądze za organizację "Święta Warszawskiego Metra" na stacji Warszawa Młociny - pisze "Nasz Dziennik".

Według gazety, zorganizowanie widowiska plenerowego odbyło się w trybie bezprzetargowym, a miasto naruszyło przepisy regulujące zasady udzielania zamówień z wolnej ręki.

Jak podaje "Nasz Dziennik", miejscy urzędnicy podpisali zlecenie dla spółki wydającej "Gazetę Wyborczą", nie przeprowadzając wcześniej ani przetargu, ani procedury konkursowej. Gazeta sugeruje, że Urząd Miasta Stołecznego Warszawy mógł złamać prawo.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.