Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

24741 miejsce

Warszawskie zoo zmienia logo. Na jakie?

Warszawskie zoo już jakiś czas temu postanowiło zmienić swoje logo, dlatego ogłosiło konkurs. Propozycje zgłaszały nie tylko agencje reklamowe, ale i zwykli mieszkańcy. Pierwszy etap konkursu kończy się 2 stycznia, jak na razie największym powodzeniem cieszy się logo z dwoma niedźwiadkami.

 / Fot. Alina Zienowicz, GNU Licencja Wolnej DokumentacjiSwoje propozycje na nowe logo przesyłają już nie tylko agencje reklamowe i projektowe, coraz częściej to mieszkańcy Warszawy zgłaszają swoje pomysły. Wysyłają e-maile, a nawet osobiście zanoszą do zoo swoje prace.

Ewa Zbonikowska, zastępca dyrektora, twierdzi, że prace wykonane przez warszawiaków spontaniczne są trochę słabsze, niż projekty wykonane przez profesjonalnych grafików, jednak jak dodaje dyrektor dr Andrzej Kruszewicz - Mają one wielką wartość, są wyrazem troski o ogród i zaangażowania w jego sprawy.

Jak informuje zyciewarszawy.pl po apelu dyrektora o nadsyłanie prac, do zoo zaczęły docierać coraz ciekawsze projekty. Jednym z nich jest gepard idący po napisie "Zoo Warszawa", innym są zwierzęta wpisane w napis "ZOO".

Pomysł na nowy projekt znaku zoo spotkał się z dużym entuzjazmem. Swoje ulubione logo można wybrać z dziewięciu innych propozycji, głosowanie trwa już dwa tygodnie i potrwa do 2 stycznia 2011 roku. Potem zostanie ogłoszony drugi etap konkursu. Wtedy, prawdopodobnie ze specjalnym regulaminem i dzięki powołanemu jury, zostanie wyłoniony zwycięzca.

Chwilowo największym entuzjazmem cieszy się logo właścicieli Agencji PZL - Kota Przybory i Iwa Zaniewskiego - dwa misie baraszkujące na napisie "Warszawskie ZOO".

Pomysł na wymianę logo zrodził się, ponieważ wszystkie polskie ogrody zoologiczne mają w swoim znaku wybrane zwierzątko, tylko warszawski ogród miał mitologiczną postać - syrenę. Na blogu Ryba w Zoo moża przeczytać, że stare logo jest, najprościej rzecz ujmując, niedzisiejsze, a syrenka to nie wizytówka ogrodu. Dyrektorzy postanowili logo zmienić, dotychczasowe było z lat 50. XX wieku i zostało uznane za mało młodzieżowe. Teraz symbolem ogrodu ma być miś.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

Matt
  • Matt
  • 21.12.2010 15:56

Zresztą, co gorsza, nie znają pojęcia "odświeżenie wizerunku" i nie mają świadomości wartości wypracowanej marki. Lepiej stare na śmietnik, ogłosić konkurs, i pan z zawodu dyrektor, wg swojego widzimisię, wybierze najlepsze nowe logo... :)

Komentarz został ukrytyrozwiń
Matt
  • Matt
  • 21.12.2010 15:48

Ale polscy managerowie celują w takich akcjach. Ile już marek poszło do kosza w ten sposób. Jaka edukacja, taka świadomość.

Komentarz został ukrytyrozwiń
Baca xxx
  • Baca xxx
  • 21.12.2010 14:51

jest czymś niepoważnym po zbudowaniu sobie marki i znaku firmowego po tylu latach go zmieniać. bez sensu.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.