Facebook Google+ Twitter

Wielki minus dla Cyfry Plus

Przez lenistwo pracowników punktu obsługi klienta i niesprawnie działające telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, aktywacja dekodera Cyfry Plus zamieniła się w trzydniową katorgę. W normalnych przypadkach aktywacja nowego dekodera i karty trwa kilka godzin.

Dekoder Strong 6860 / Fot. Materiały własneKupiliśmy na redakcyjne potrzeby dekoder Cyfry Plus. Chcieliśmy mieć dostęp do telewizyjnych programów informacyjnych, bo radio i PAP potrafią czasem coś przeoczyć. A poza tym, co to za redakcja bez telewizji? Po otwarciu i podłączeniu sprzętu rozpoczęły się problemy.

Dzień 1 (8.11.2007) - infolinia

Po podłączeniu dekodera okazało się, że mamy dostęp jedynie do kanałów "niezakodowanych". W puli tych kanałów znajdują się m.in. Telezakupy Mango, Viva Polska, Eurosport. Zakodowane są natomiast wszystkie ważne z punktu widzenia każdej redakcji stacje - kanały telewizji publicznej, TVN i TVN24. Skontaktowaliśmy się więc z telefoniczną infolinią Cyfry Plus. Tam poinformowano nas, że najprawdopodobniej karta abonencka nie została aktywowana, dlatego nie mamy dostępu do kanałów zakodowanych (podczas zakupu dekodera sprzedawcy o jakiejkolwiek aktywacji nie wspominali). Zaproponowano nam aktywację karty. Szacowany czas aktywacji - około godziny.

Po godzinie sytuacja nie uległa zmianie. Dostępne były nadal Telezakupy Mango i Viva Polska, a kanałów zakodowanych wciąż nie mogliśmy oglądać. Podczas drugiego połączenia z infolinią, dowiedzieliśmy się, że fiasko pierwszej aktywacji może wynikać z warunków pogodowych (w czwartek w Warszawie padało) oraz dużej ilości poleceń aktywacji kart abonenckich. Na koniec zakomunikowano nam, że czas aktywacji może się jednak przedłużyć. - Aktywacja będzie trwać od godziny do półtorej - zakomunikował głos po drugiej stronie. Minęła godzina, minęło półtorej - sytuacja znów nie uległa zmianie.

Dzień 2 (9.11.2007) - Centrum Cyfra Plus, Blue City, al. Jerozolimskie 179

Nie zrażony porażką dnia pierwszego postanowiłem odwiedzić Centrum Cyfry Plus (Biuro Obsługi Klienta) w warszawskim Blue City przy Alejach Jerozolimskich; W całej Warszawie są tylko cztery takie. Do ich zadań należy właśnie m.in. rozwiązywanie problemów technicznych, na jakie natrafiają abonenci. Ruch ten doradzili nam sprzedawcy z punktu, w którym nabyliśmy dekoder i kartę (Vobis, ul. Poznańska). Uzasadniali, że w ich punkcie sprzedaży możemy jedynie wymienić dekoder i kartę, bez możliwości sprawdzenia gdzie leży problem - czy po stronie dekodera czy po stronie karty.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (33):

Sortuj komentarze:

beata schayer
  • beata schayer
  • 06.07.2012 20:54

mam problem z odbiorem cyfry plus na karte.Kupiam tren pakiet w salonie jako prezent dla kolegi mieszkajacego w Niemczech.Od tygodnia walczymy,dzwonimy na infolinie bez skutku.Karte aktywowalam przez internet,coz widzimy od tygodnia tylko czarny ekran z numerem programu,ktory chcemy ogladac..nie wiem,co robic,jestem zalamana,prosze pomozcie..jaka moze byc przyczyna,ze nie ma wizji ani fonii...

Komentarz został ukrytyrozwiń
ktos
  • ktos
  • 30.05.2011 00:43

co do samej cyfra plus firma odpowiednia mam abonament i napewno umowe przedluze a co do sprzedazy to mam zastrzezenia wcisneli mi ze to tak okresle lipe talerz nie taki jak podstawa czy jak tam zwal to co do sciany sie przykreca bo sie jemu pomylilo

Komentarz został ukrytyrozwiń
A.C+
  • A.C+
  • 24.05.2011 10:11

Witam...od niedawna jestem abonentem cyfry plus....na poczatku jak Pan zainstalował nam dekoder wszystko chodziło jak w zegarku. Jednak dwa dni temu przy włączaniu tv nie moglam włączyc odbioru dekodera , zaczelo mi wyszukiwac jakies programy z kosmosu..zaden nie w polskim jezyku:( i teraz nie moge wrocic do odbioru naszych normalnych programow? czy nie wie ktos jaka mogla byc tego przyczyna?

Proszę napisać jaki ma Pani dekoder? zastanawiam się czy nie jest to przypadkiem strong 6880?
Jeśli tak jest to proszę z pilota wybrać przycisk MENU --> INSTALACJA ---->USTAWIENIA TERMINALA ---> USTAWIENIA FABRYCZNE ---> KOD "0000" ----> Czy wyzerować OK ----> ustawić jęsyk POLSKI ---> nacisnąć czerwony przycisk na pilocie w celu automatycznego wyszukiwania kanałów.

Jeśli jest to inny typ dekodera proszę o informację.

Komentarz został ukrytyrozwiń
Krystyna Rachwalik
  • Krystyna Rachwalik
  • 18.05.2011 11:04

Witam...od niedawna jestem abonentem cyfry plus....na poczatku jak Pan zainstalował nam dekoder wszystko chodziło jak w zegarku. Jednak dwa dni temu przy włączaniu tv nie moglam włączyc odbioru dekodera , zaczelo mi wyszukiwac jakies programy z kosmosu..zaden nie w polskim jezyku:( i teraz nie moge wrocic do odbioru naszych normalnych programow? czy nie wie ktos jaka mogla byc tego przyczyna?

Komentarz został ukrytyrozwiń
jacek forys
  • jacek forys
  • 17.05.2011 21:26

w belgi

Komentarz został ukrytyrozwiń
jacek forys
  • jacek forys
  • 17.05.2011 21:25

w jakim kierunku ustawic talesz

Komentarz został ukrytyrozwiń
BogdanR
  • BogdanR
  • 15.03.2011 23:30

Przestrzegam przed zawieraniem umowy z Cyfrą+ bo póżniej trudno jest się ich pozbyć nawet wysyłając wypowiedzenie listem poleconym w zachowaniu właściwego terminu wypowiedzenia. Odpowiedzi z ich strony są grzeczne ale całkowicie odbiegające od rzeczywistości przeinaczają fakty i próbują wyłudzać opłaty.

Komentarz został ukrytyrozwiń
Mariusz Krysik
  • Mariusz Krysik
  • 01.09.2010 12:41

W sprawie płatności czasami zdarzy mi się spóźnić z płatnością , ale wielki plus dla cyfry za to ze po wysłaniu potwierdzenia wpłaty email w ciągu 10 minut miale już wszystko zrobione

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 19.01.2010 18:09

No to Panowie konsultanci proszę mi powiedziec co mam zrobić jeżeli zapłaciłam rachunek za cyfre do kwietnia a od tygodnia nie mam w tv programów oprócz vivy.... Jak dzwonie to czas oczekiwania 20 min.... Powiedziano mi że wszystko jest w pożądku i że to musi być problem z dekoderem więc zadzwoniłam po panów którzy przyjechali i powiedzieli że wszystko jest w pożądku i że z Warszawy musi być zablokowany sygnał... Cytuje jego słowa: " Wie pani jakie oni jaja robia z ludźmi zeby nabic kasy..." powiedzial mi tak pan który napewno się na tym zna i spotkał się z wieloma takimi problemami...

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 30.03.2009 20:05

Witam!
Muszę się dołączyć do anty promocji cyfry. Jestem zbulwersowana ich sposobem zawierania umów i zdobywania klientów. Otóż było to tak: moi rodzice w starszym wieku podczas mojej nieobecności podjęli rozmowe z przedstawicielami cyfry którzy powoływali sie na promocyjne ceny i dotacje unijne w związku z czym całkowity koszt eksploatowania dekodea, instalacji i opłat abonamentowych miał wynosić ok 15zł. Pomijając juz fakt ze starsi ludzie nie słyszeli nigdy nawet o cyfrowej telewizji, zachęceni niska ceną zawarli umowę na 18n m-cy. Państwo "przedstawiciele" powiedzieli, że w ciągu 2 tyg maja zadzwonić i wybrac sobie jeden z pakietów. Zastanowiło mnie to wszystko i dokładnie przeczytałam wszystkie pozostawione dokumenty i ty szok! Wynikało z nich, oplaty miesięczne będa wynosiły ponad 40 zł więc podjełam kroki w celu rozwiazania umowy gdyz istnieje taka mozliwośc do 10 dni od jej zawarcia. Aby sie upewnic w słuszności postepowania zadzoniłam jeszcze do oddziału z zapytaniem o szczegóły gdzie dowiedziałam sie ze oświadczenie o zerwaniu nie koniecznie będzie rozpatrzone pozytywnie a nawet gdyby to bede musiała zapłacić za dekoder i instalację co wyniesie ok 1000 zł. Dlatego też ostrzegam wszystkich przed takimi podstepnymi firmami!!!!
A ze swojej strony zapewniam że na tym moje działania się nie skończa, rozpoczne od Rzecznika Praw Konsumenta...

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.